ultrasn0w 0.93 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WieerterMenke Wat snap ik hier niet? Dus de beta's zijn geunlocked zonder jailbreak? Of gebruiken ze een installer via de PC? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien dat ze het hebben gedaan via een Harde code wat voor ons te moeilijk is XD Maja laten we met z'n alle hopen dat er snel een JB komt. En wat nog meer laat zien dat hij op IOS4 werkt is dat ultrasn0w nu tot 5.13.01 of wat is het kan en dat is de nieuwe baseband voor IOS4. Of heb ik dat nu miss? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hier, ultrasn0w_0.93.deb, veel plezier
.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik moest je post 3x opnieuw lezen om maar enigzins iets eruit te halen. Je wilt weten of ultrasn0w_0.93 op dit moment de final versie van iOS 4 unlockt. Ja, dat doet het. Citaat:
UltraSn0w is een unlock tool, deze kun je gebruiken vanaf de firmware 3.0 tot en met 4.0. Er zijn op dit moment, heel wat mensen op FW 3.1.3 die via iTunes hebben geupdate/restored. Waardoor hun baseband is meegeupdate, deze kon je tot vandaag NIET unlocken. Van alle iPhone bezitters, zit waarschijnlijk 1/3 nu te proberen om ultrasnow te downloaden, wat niet lukt. Velen zitten dus op firmware 3.1.3 die niet te unlocken was, tot vandaag. Nu wel te unlocken voor alle duidelijkheid. Helaas heeft Cydia het zwaar (overbelast), waardoor downloaden/installeren van ultrasnow niet lukt. Nu is het zo, dat je ultrasnow NIET per se via Cydia hoeft te installeren, maar je dat ook VIA JE PC met programma's als, iPhoneBrowser, Cyder, iFunBox, iPhone PC Suite, etc kunt installeren, waardoor jij, hans, piet, en sjaak, niet hoeven te wachten op Cydia, maar meteen kunnen unlocken. Toevoeging, met PwnAgeTool kun je iOS 4 GM jailbreaken, de mensen die dit met succes hebben gedaan, zitten dus 'misschien' met de vernieuwde baseband die bij iOS 4 GM zit, en als ze afhankelijk zijn van een unlock, kunnen ze dus ultrsnow gebruiken. Ik hoop dat het duidelijk is Laatst gewijzigd door EN-IS; 22-06-10 om 00:37. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
What's this?
JB voor 4.0 ?? Twitter / Kaatje: #TGIL blog posting, 4.0 Pu ... Twitter / Kaatje: My server is being pummele ... |
|
|||
|
|||
Als ik de repo wil toevoegen zegt ie dat ie um niet kan vinden..... ultrasn0w is toch met een 0 (nul) he?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dev-Team Blog - Ultra's Now! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt de unlock. Great!
|
|
||||
|
||||
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ultrasn0w 05.14.02 | Need-iPhone | Archief | 1 | 02-11-10 11:27 |
iPhone 3G: Ultrasn0w | omegaspeedmaster | Unlock | 367 | 18-06-10 23:20 |
iPhone 3G: ultrasn0w | jwptm | Unlock | 11 | 22-03-10 21:37 |
Ultrasn0w | Miichiel | Unlock | 5 | 23-07-09 18:47 |
ultrasn0w is er!!! | owen | Archief | 1 | 23-06-09 09:48 |
|
|