Stappen om te jailbreaken en unlcoken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) I Phone 3G GB 05.12.01/3.1.3. T-Mobile locked (wel geactiveerd geen sim aanwezig) Wie zou mij kunnen helpen met de juiste wijze van jailbreaken om vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stappen om te jailbreaken en un-locken
I Phone 3G GB 05.12.01/3.1.3. T-Mobile locked (wel geactiveerd geen sim aanwezig)
Wie zou mij kunnen helpen met de juiste wijze van jailbreaken om vervolgens te unlocken. Ik lees de forum van DEV team aandachtig maar blijf twijfelen. Moet ik bijvoorbeeld nu wel of niet updaten naar iOS4 voor het gebruik van Redsnow etc. Thanks mates..... Laatst gewijzigd door Stokstar; 22-06-10 om 18:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De titel moet je ff aanpassen. Er moet denk ik staan unlocken en je moet hem kunnen jailbreaken en daarna unlocken. Met redsn0w zou het gewoon moeten lukken als het goed is. Anders zou je voor de zekerheid moeten wachten op een jailbreak met activatie
|
|
|||
|
|||
Thanks!
Zit die IOS4 update direct verwerkt in redsn0w? Of moet dit via I tunes. Het moet niet zo zijn dat als ik update naar IOS4 de telefoon opnieuw geactiveerd moet worden....ik heb geen T mobile sim namelijk... |
|
|||
|
|||
Zoek even naar het verzameltopic hier voor FW4.x, zal je zeker en vast de nodige hulp vinden
|
|
|||
|
|||
volg de instucties van deze site en dan doet ie het weer maar dan met 4.0!!
succes. en kom je er niet uit gewoon vragen! How to jailbreak & unlock iPhone 3G running iOS 4.0 | All on the iPhone, iPod touch & iPad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad 4.2.1 jailbreak, vergeten stappen | harajuku | Jailbreak | 2 | 08-03-11 17:31 |
Welke stappen te ondernemen bij herinstallatie PC | 3gSpeed | iPhone algemeen | 1 | 31-03-10 17:48 |
Handleiding stappen thema's. | jantje123 | Archief | 2 | 26-08-09 10:27 |
iPhone 1e gen.: 2G met 2.0 FW hoe naar 2.2.1 met de beste manier unlcoken ?? | deaapdaar | Unlock | 7 | 19-05-09 23:59 |
iPhone: Quickpwn Stappen? | i(Phone) | Jailbreak | 8 | 26-09-08 20:28 |
|
|