Geen wireless discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren! Na een traag IO4 heb ik mijn telefoon voorzien van nieuwe firmware. En nu krijg ik met geen mogelijkheid wireless aan de gang. Probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen wireless
Heren!
Na een traag IO4 heb ik mijn telefoon voorzien van nieuwe firmware. En nu krijg ik met geen mogelijkheid wireless aan de gang. Probleem is dat ik wireless nodig heb voor unlock. Dit heb ik allemaal geprobeerd: Netwerk reset 3G, en Roaming uit/aan. Firmware 3.1.3, en 4.0 opnieuw. Firmware via snowbreeze met ultrasnow meegebakken, deze firmware bleef in een loop zitten. Firmware via redsn0w. Pwnagetool geprobeerd maar krijg source repo666.ultrasn0w.com niet in ipsw. Dan hangt pwnagetool. Weet iemand nog een optie? Of heeft iemand een IPSW met ultrasnow ingebakken al? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet niemand meer een optie?
Heeft iemand anders een IPSW met ingebakken unlock? Thnx! |
|
|||
|
|||
Nou.. na de overdaad aan opties van iedereen is het mij toch gelukt.
Na flightmode aan/uit ook nog eens paar keer geprobeerd te hebben zonder succes, kwam ik op andere site uit. Deze heeft een tooltje om laatste ultrasn0w via kabeltje naar je iPhone te sturen. Dit heeft gelukkig gewerkt. Unlock iphone 3G & 3GS 04.26.08 thru 05.13.04 no Wi-Fi method |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wireless Circle | Suriboy777 | Overige providers Nederland | 69 | 21-09-12 22:53 |
Wireless circle | partyboyr | Overige providers Nederland | 1 | 07-10-10 20:59 |
Hardeschijf Wireless, | winter200 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 23-05-10 19:32 |
Iphone Wireless | prophecy87 | Wi-Fi | 6 | 05-07-09 18:12 |
|
|