geactiveerd 3.1.3 te unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ben een leek met Apple heb 3 weken een Iphone 3GS van SFR versie 3.1.3 SFR 5.1 model MC 132 FB Firmware 05.12.01 met nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geactiveerd 3.1.3 te unlocken
ben een leek met Apple
heb 3 weken een Iphone 3GS van SFR versie 3.1.3 SFR 5.1 model MC 132 FB Firmware 05.12.01 met nieuwe bootrom hij is geactiveerd doch krijg melding geen service hier in Belgie is gelockt met originele prepaidsim van SFR kan deze geunlockt worden zodat ik hem met eender welke sim kan gebruiken heb spirit opgestart hij ziet het toestel maar ik durf de jailbreak niet starten wat moet er eventueel nog gebeuren om hem te unlocken dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Draai Spirit om hem te jailbreaken. Daarna download je Ultrasn0w uit Cydia.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 niet geactiveerd? | mvveelen | iPhone algemeen | 3 | 23-01-11 21:18 |
iPhone 4: Geactiveerd, maar niet kunnen unlocken | VChrisNL | Unlock | 8 | 22-08-10 03:05 |
Geactiveerd nu gelijk internetten? | tommot | Odido (T-Mobile) | 5 | 04-07-09 19:21 |
JB 2.2; wel en niet geactiveerd? | Erhan | iPhone algemeen | 7 | 08-03-09 13:37 |
|
|