van 4.0 naar 3.1.2 ?? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone liep vast en bleef op het apple logo hangen, na een paar keer te rebooten ging hij nog niet aan. Mijn iphone gs3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van 4.0 naar 3.1.2 ??
Mijn iphone liep vast en bleef op het apple logo hangen, na een paar keer te rebooten ging hij nog niet aan.
Mijn iphone gs3 3.1.2 jailbreak en afhankelijk van een unlock?? Hij loopt nu dus op 4.0 en vraag om de juiste simkaart voor activatie. Wat moet ik doen ik heb een kpn sim only en ben afhankelijk van deze tel?? mvg, D |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
had je je shsc gegevens bewaard op cydia? dan kan je terug verander een line in een itunes bestand ( zoek ff op op internet ) zet je iphone in DFU mode, sluit aan op intunes selecteer 3.2 hij zal hem naar 3.2 updaten. Daarna jailbreak met redsn0w 0.9.4 en ff unlock en klaar kost je max een uurtje
|
|
|||
|
|||
en als je shss gegevens niet bewaard hebt?
Ik zie namelijk dat je ook nog een oude versie van itunes kan instaleren kan je hem dan niet weer downgraden naar 3.1.2? heb nu 4.0 |
|
|||
|
|||
Zonder shsc gegevens op de server van Saurik kun je volgens mij niet downgraden.....
|
|
|||
|
|||
je kunt inderdaad niet downgraden als je geen shsh(geen shsc) files hebt zit met zelfde probleem iemand die weet hoe ik aan simkaart geraak van de finse provider sonera daar komt hij blijkbaar vandaan
|
|
|||
|
|||
anderst moet je hier even kijken hier is het mij ook mee gelukt
The Official iOS4 Unlock From The Dev-Team Is Here! [UltraSn0w 0.93 + Tutorial] | PodZombie |
|
|||
|
|||
Citaat:
dus kan je daar niets mee momenteel |
|
|||
|
|||
nee das dan wel *****n dan word het nog even wachten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 03:38 |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|