1600 / 1604 ERROR code Oplossen , Iphone 3gs 32GB discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een iphone 3GS 32GB 05.12.01 3.1.3 firmware Ik wil hem graag activeren en unlocken , ik heb problemen met de custom firmware , probeer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1600 / 1604 ERROR code Oplossen , Iphone 3gs 32GB
Heb een iphone 3GS 32GB 05.12.01 3.1.3 firmware
Ik wil hem graag activeren en unlocken , ik heb problemen met de custom firmware , probeer het via itunes er op te krijgen maar krijg steeds een fout melding 1600 of 1604 , IREB geprobeert kansloze programma , hoe krijg ik die foutmelding weg ?? wil graag iemand mij helpen , graag geen verhalen over dat het niet kan wil een duidelijk en werkende antwoord . Anders een splinternieuwe iphone 3gs 32gb te koop . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hier precies het zelfde probleem.
|
|
|||
|
|||
Wat nu als het gewoon niet kan? Hoe dan ook, heb je al gekeken op het forum bij keuzehulp? Volgens mij hangt het er vanaf of je Iphone 3gs een nieuwe of oude bootrom heeft. De nieuwe Bootroms zijn namelijk nog niet te unlocken.
|
|
|||
|
|||
geen antwoord aub ? Dan ook geen reactie plaatsen dat het niet kan , ik vraag alleen of iemand een oplossing heeft voor dat error , ik ben niet de enige zie ik er zijn meerdere mensen met het probleem
beetje hard maar anders loopt dit topic ook helemaal uitelkaar , zoals alle anderen |
|
|||
|
|||
ik zeg niet dat het niet kan, ik vroeg wat als. Maar wat daarna kwam was eigenlijk wel belangrijk. Een nieuwe of oude bootrom. Op
Fix 1604, 1602, 1600, 29 Error During iPhone Custom Firmware Restore | iPhoneHeat zijn verschillende oplossingen besproken. Wellicht dat dat helpt. |
|
|||
|
|||
jammer melding blijft voort doen heb ook op een andere laptop geprobeert
|
|
|||
|
|||
Hoe meer informatie je geeft hoe meer kans er is dat je een antwoord krijgt waar je wat aan hebt. Vragen die nog open staan zijn:
- Welke BootROM heb je (oude of nieuwe) - Welke custom firmware heb je gebruikt? Zelf gemaakt? Met welke opties (activatie/unlock etc.) - Is de telefoon ooit eerder gejailbreakt - Heb je SHSH blobs beschikbaar van softwareversie 3.1.2 - Welke iTunes versie gebruik je? - PC of Mac? windows versie? - Welke stappen heb je exact doorlopen en met welk resultaat (letterlijke foutmeldingen)? - Heb je nu het 'connect to iTunes' plaatje in beeld? - Waarom een custom firmware? - Welke firmware versie wil je installeren? (3.1.3, iOS4, etc.) beetje hard, maar anders krijg je alleen maar antwoorden van 'probeer dit en probeer dat'. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat het gewoon niet kan op dit moment! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Iemand? Laatst gewijzigd door Yzord; 09-07-10 om 12:32. |
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem ik heb een iphone 3gs gekregen van een tmobile gebruiker misschien kan iemand me helpen
- Welke BootROM heb je (oude of nieuwe) de nieuwe - Welke Custom Firmware">custom firmware heb je gebruikt? Zelf gemaakt? gemaakt in snowbreez met activet en unlock Met welke opties (activatie/unlock etc.) - Is de telefoon ooit eerder gejailbreakt nee - Heb je SHSH blobs beschikbaar van softwareversie 3.1.2 nee - Welke iTunes versie gebruik je? nu 9.2 - PC of Mac? windows versie? pc met xp - Welke stappen heb je exact doorlopen en met welk resultaat (letterlijke foutmeldingen)? stappe van snowbreez fout melding in itunes met herstelle is 1604 - Heb je nu het 'connect to iTunes' plaatje in beeld? ja - Waarom een custom firmware? omdat orginele niet werk met kpn kaart ?? - Welke Firmware">firmware versie wil je installeren? (3.1.3, iOS4, etc.) maakt niet uit als die maar werkt |
|
|||
|
|||
niemand ooit een oplossing hiervoor??????
ik heb oude bootrom officieel geupdated met apple en nu zit ik vast in emergency call als ik de custom die ik gedownload hebt via hier erop gooi dan krijg ik 16xx error alles uit de kast getrokken maar nix lukt!!! andere laptop, andere usb poort enz enz enz |
|
||||
|
||||
Ik wou vandaag mijn iphone 3gs welke bootrom weet ik niet 4e en 5e cijfer is 1 en 5.
firmware 3.1.3. jailbroken. itunes 10 wou het updaten naar 4.0.1. maar hij doet het niet heb dus alles opnieuw geinstalleerd vandaar itunes 10. Heb shsh files voor 3.1.3 - 4.0 - 4.0.1 Hij blijft constant hangen bij itunes recovery mode.. ITunes geeft melding foutcode 1604. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ben hem nu aan het updaten naar 4.0.2. in de hoop dat ik via shsh kan downgraden waar ik ook niet veel info over heb. Kan iemand mij oplossing bieden? |
|
|||
|
|||
ik wou mijn 3GS even resetten (stond op ios4) en zit nu ook met hetzelfde probleem
Is de update naar 4.02 met downgrade erna gelukt? |
|
|||
|
|||
Hallo
Ik heb hier 2x 3GS staan met nieuwe bootrom 1 wat firmware 3.0 maar daarna wilde ik die jailbreaken maar heb ik iets fouts gedaan waardoor er nu 4.02 opstaan en het probleem is dat ik op bijde Iphone's dus 4.02 op heb staan en de emergency call mode Ik weet dat het zeker op te lossen is maar ik wet niet hoe? want als ik via Itunes andere firmware erop wil zetten bijv. 3.1.3 of 4.0 dan krijg ik de fout melding 1604 :-( |
|
|||
|
|||
Het is wel weer noob avond vandaag
1. 4.0.2 kun je nog vergeten er is nog geen jealbreak voor (nog niet) en dus ook geen activatie. 2. activeren met de orginele sim kaart (mag ook prepaid zijn) Dan jealbreaken met Jealbreakme.com in Safari op je telefoon en dan unlocken met Ultrasnow. En ik denk trouwens dat de toon van dit draadje je niet veel helpers zal opleveren en waarom niet activeren met phonebook sim??
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold Laatst gewijzigd door Datamonster; 08-09-10 om 19:42. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan moet je hem eerst activeren met het orginele sim kaartje van je telefoon anders via een Phone book sim kaartje Dan via Wi-Fi op je telefoon naar Safari en Jealbreaken via Jealbreakme.com en unlocken via Ultrasnow Succ6 |
|
|||
|
|||
klopt hij moet eerst geactiveerd worden. maar kan die niet gehactiveerd worden?
En je bedoelt die witte activeer simkaart van 10euro neem ik aan? Ik kan ook aan een simkaart reader/writer komen, en ik heb al die firmware van die activeer sim kaart dus dan kan ik toch zelf die activeer simkaartjes maken? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Deze zijn alleen te installeren met een aangepast hosts-bestand op je pc waardoor iTunes geen verbinding maakt met Apple maar met de server van Saurik, heb je echter geen SHSH bestanden opgeslagen voor je toestel is het per definitie al onmogelijk met 4.0.2 of 4.1. Gewoon wachten dus op de aankomende jailbreak/ unlock. |
|
|||
|
|||
Schaf een activatiesimkaartje aan, genoeg te vinden op de grootste winkel van internet in Nederland, Marktplaats.....
Daar is het bij mij mee gelukt, omdat ik een Amerikaanse lock had, wat ik niet wist, maar dan heb je wel een probleem. En als hij van t-mobile is, koop gewoon een tmobile prepaid kaartje, of leen er even 1, dat wil ook helpen, als hij t-mobile lock heeft. En dan idd , jailbreakme, en dan ultrasnow, klaar....... Marktplaats.nl > Iphone activatie, activeren sim , alle iphone 2g, 3g 3g s 4 - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone Laatst gewijzigd door WDS001; 11-09-10 om 10:51. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Vergeet ook niet te patch te downloaden Apple heeft het lek gepatched waar Phonebook sim gebruik van maakt.
Ik heb trouwens een Phonebook sim voor je te leen als je in de regio Utrecht woont |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G met 1600/1604/16XX error | iRobin | iPhone algemeen | 9 | 08-08-10 01:24 |
iPhone: iPhone 3GS 3.1.3 error 1600 (1604) | Johannes | Jailbreak | 1 | 15-06-10 13:54 |
1600 Error 3GS 3.1.2 | rubendekuip | Archief | 1 | 25-03-10 21:25 |
Error 1600 iPhone 3GS | refie | iPhone algemeen | 10 | 24-02-10 11:10 |
iTunes Error 1600 t/m 1604 Oplossing | leavestone | Jailbreak [archief] | 99 | 15-03-09 17:17 |
|
|