per ongeluk naar iOS 4.1 en nu? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn helaas altijd mensen die niet goed lezen, en dus ... kreeg ik gisteren de 'KPN' 3GS van mijn buurvrouw. Ze had iOS geupgrade ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
per ongeluk naar iOS 4.1 en nu?
Er zijn helaas altijd mensen die niet goed lezen, en dus ... kreeg ik gisteren de 'KPN' 3GS van mijn buurvrouw. Ze had iOS geupgrade naar 4.1 maar de 3GS was daarvoor gejailbreakt/geunlocked zodat ze haar Vodafone kaartje kon gebruiken ... PROBLEEM!!!
Wie kan mij helpen: - hoe krijg ik iOS 4.0.1 weer op de 3GS? - kan ik dan vervolgens redsn0w gebruiken voor de jailbreak - en dan dan ultrasn0w voor de unlock? De 3GS komt nu niet verder dan het 'connect to iTunes' venster en de melding 'slide for emergency" |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook al krijg je hem gedowngraded, unlocken gaat nu niet meer voor je, doordat er een nieuwe baseband op staat die niet te downgraden is.
Laatst gewijzigd door glaantje; 10-09-10 om 10:58. |
|
|||
|
|||
Komt er binnenkort geen jailbreak+unlock voor iOS 4.1 ?
|
|
|||
|
|||
Dat is afwachten, misschien wel, maar ik denk persoonlijk dat het duurt tot 4.2.
|
|
|||
|
|||
als je oudebootroom heeft dan pawnagetool jailbreaken daarna ultrasnow installeren dan heb je weer simlockvrije iphone
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: iPhone 3gs per ongeluk geupdate naar ios 4.1 | fezzmeister | Unlock | 4 | 29-11-10 14:29 |
Per ongeluk update naar 3.1.3 iphone doet niets meer. | I-RON-I | Jailbreak apps en thema's | 10 | 21-06-10 23:31 |
Iphone 3gs 32gb per ongeluk geupdate naar laatste versie 3.1.3 | wimpiepiep | Archief | 1 | 17-04-10 13:54 |
Per ongeluk geupdate naar 3.1.3 | BadDuck | Archief | 2 | 08-02-10 17:24 |
Iphone 1G per ongeluk geupdated naar 2.2 | dreamersteps | Archief | 1 | 07-12-08 01:43 |
|
|