Kan ik nog wel unlocken na een IOS upgrade discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Helaas loopt mijn abbo nog tot jan 2011 dus moet ik nog een paar maanden met 3G werken. Deze 3G heb ik via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik nog wel unlocken na een IOS upgrade
Hallo Allemaal,
Helaas loopt mijn abbo nog tot jan 2011 dus moet ik nog een paar maanden met 3G werken. Deze 3G heb ik via Duitsland (t-mobile) gekocht. Gelof het of niet maar deze heeft een Simlock voor T-mobile duitsland en werkt niet voor de NL t-mobile sims. Ik heb deze dus gejailbreakt en hierna een unlock gedaan. Alles werkt (met wat tweaks om alles weer te laten werken) naar behoren. Nu wil ik echter de nieuwe IOS erop hebben 4.0/4.1 zonder dat ik mijn unlock verlies... nu heb ik echt alles zitten lezen maar hoe meer ik lees hoe minder ik weet of dit kan. Ik begrijp uit het lezen dat ik wel een nieuwe IOS erop kan zetten maar niet kan unlocken?? Wie helpt me verder? Het is dus een kleine vraag die iemand waarschijjnlijk zo kan beantwoorden. Mijn huidige 3G draait 3.1.2 (met simulatie 3.1.3 7E18) Base 05.11.07 Kan ik dus mijn Phone naar IOS4 brengen en nog steeds de unlock blijven gebruiken? Alvast bedankt ! Rick PS Ik heb dit doorgenomen maar toch blijft de vraag staan want het is mij nu dus niet duidelijk https://forum.iculture.nl/f14/i...-idevices.html |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, kan niet. Je hebt een Jailbreak nodig voor een unlock. En aangezien er (nog) geen jailbreak is voor 4.1 kan je dus ook niet unlocken.
Je kan wel upgraden naar 4.0.1, die is wel te jailbreaken en dus ook te unlocken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Kan ik unlocken en jailbreaken als ik nu de laatste iOS 4.2.1 installeer | stefanhovens | Unlock | 24 | 18-04-11 16:58 |
Iphone 2 3.1.3 kan nog wel bellen maar moet opnieuw geactiveerd worden help! | r-aw | iPhone algemeen | 10 | 08-04-11 04:03 |
Kan ik nog wel rekenen ???? | andre janssen | Odido (T-Mobile) | 12 | 20-08-10 18:22 |
|
|