//

Kan ik nog wel unlocken na een IOS upgrade

Kan ik nog wel unlocken na een IOS upgrade discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Helaas loopt mijn abbo nog tot jan 2011 dus moet ik nog een paar maanden met 3G werken. Deze 3G heb ik via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-10, 14:44
rikoos rikoos is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard Kan ik nog wel unlocken na een IOS upgrade

Hallo Allemaal,

Helaas loopt mijn abbo nog tot jan 2011 dus moet ik nog een paar maanden met 3G werken. Deze 3G heb ik via Duitsland (t-mobile) gekocht. Gelof het of niet maar deze heeft een Simlock voor T-mobile duitsland en werkt niet voor de NL t-mobile sims.

Ik heb deze dus gejailbreakt en hierna een unlock gedaan. Alles werkt (met wat tweaks om alles weer te laten werken) naar behoren.

Nu wil ik echter de nieuwe IOS erop hebben 4.0/4.1 zonder dat ik mijn unlock verlies... nu heb ik echt alles zitten lezen maar hoe meer ik lees hoe minder ik weet of dit kan. Ik begrijp uit het lezen dat ik wel een nieuwe IOS erop kan zetten maar niet kan unlocken??

Wie helpt me verder? Het is dus een kleine vraag die iemand waarschijjnlijk zo kan beantwoorden.

Mijn huidige 3G draait 3.1.2 (met simulatie 3.1.3 7E18)
Base 05.11.07

Kan ik dus mijn Phone naar IOS4 brengen en nog steeds de unlock blijven gebruiken?

Alvast bedankt !

Rick

PS
Ik heb dit doorgenomen maar toch blijft de vraag staan want het is mij nu dus niet duidelijk
https://forum.iculture.nl/f14/i...-idevices.html
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-10, 16:26
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Nee, kan niet. Je hebt een Jailbreak nodig voor een unlock. En aangezien er (nog) geen jailbreak is voor 4.1 kan je dus ook niet unlocken.

Je kan wel upgraden naar 4.0.1, die is wel te jailbreaken en dus ook te unlocken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Kan ik unlocken en jailbreaken als ik nu de laatste iOS 4.2.1 installeer stefanhovens Unlock 24 18-04-11 16:58
Iphone 2 3.1.3 kan nog wel bellen maar moet opnieuw geactiveerd worden help! r-aw iPhone algemeen 10 08-04-11 04:03
Kan ik nog wel rekenen ???? andre janssen Odido (T-Mobile) 12 20-08-10 18:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.