//

OS4.0 Jailbrake + unlock Maar geen service

OS4.0 Jailbrake + unlock Maar geen service discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Jullie moeten ook even SAM en SAMprefs installeren en daarmee je telefoon activeren: Zie hier En PushDoctor installeren via Cydia repo: Welcome to NERV Repository ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 31-12-10, 17:06
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Jullie moeten ook even SAM en SAMprefs installeren en daarmee je telefoon activeren: Zie hier

En PushDoctor installeren via Cydia repo: Welcome to NERV Repository

Als je dit niet doet, heb je geen Pushberichten en loopt je accu zeer snel leeg.
__________________

Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 31-12-10, 18:56
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ik heb nu dus baseband 06.15.00 en nu had ik via sydia sam en samprefs geinstalleerd. Toen deed ik m aan de computer via redsn0w gedeactiveerd, toen ging ie gewoon gelijk weer doodleuk in de normale mode (ik kon gewoon slider overhalen en ik kwam op het homescreen). En itunes zegt nu: De Sim-kaart in deze iPhone word niet ondersteund

Alleen compatible sim-kaarten van een bijgevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om een iPhone te activeren. Plaats alstublieft de simkaart die bij uw telefoon geleverd is??? dit doet ie zelfs als ik mijn t-mobile erin doe! En mijn iPhone doet het gewoon prima, alleen itunes doet nu weer raar !!:S En redsn0w geeft nu ook geen deavtiveer optie meer..

EDIT: Ik heb nu SAMPREFS etc.. verwijderd en nu doet iTunes het weer met elke simcard die ik er in doe. En mijn batterij gaat echt heel lang mee! MOET dat hele samprefs echt of niet? Want mijn iPhone doet het zo supergoed hoor! Een iPhone met de baseband 05.14.02 is op zich al heel erg lastig om te unlocken en om dat goed te laten verlopen en als alles dan 100% werkt en je batterij gaat gewoon lang mee en werkt 100% goed in iTunes dan snap ik niet echt waarom je ook nog iets anders ermee uit moet halen??? Als dit niet hoeft: GEWOON NIET DOEN WANT ALS JE EN KEER EEN FOUT MAAKT....

Laatst gewijzigd door flashingst; 31-12-10 om 19:17.
  #23  
Oud 01-01-11, 13:02
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Update:

Het is gelukt!!! EINDELIJK ! Omdat ik kpn gebruik drukte ik bij samprefs steeds maar weer op kpn enzo. Toen probeerde ik het bij carrier bundle tmobile-nl en hij doet het!!
  #24  
Oud 09-01-11, 00:32
reygel reygel is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Hoi ,

Ik zit dus met hetzelfde probleem.

Ik heb een halfjaar geleden een iPhone 3G 8gb van iemand overgekocht. Hij deed het perfect, geen enkel probleem. Na een tijdje de FW 4.0 er op gezet, nog steeds geen probleem.
Nu wou ik hem verkopen, en de koper heeft hem even getest, nieuwe FW op gezet ed ... maar hij geeft hem terug omdat hij nooit service heeft ... Na lang zoeken merk ik dat dit is omdat de bootloader 6.04 is.
Kan het dat deze bootloader veranderd is door hem? Ik heb ondertussen al begrepen dat ik deze zelf niet kan downgraden ...
Is het correct dat ik geen met geen enkele firmware kan unlocken met deze bootloader?
Jailbreaken is geen enkel problemen .. dat heb ik ondertussen al 20 keer moeten doen ... maar nu zit ik precies wel vast?

Tenzij het bovenstaande met de ipad FW wel zou werken, maar kan iemand daar dan de juiste stappen van geven? Of heb ik ergens over heen gekeken?

MVG
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: 4.2.1 unlock&activatie maar geen netwerk service ceylanbey Unlock 3 17-03-11 19:40
iPhone 3G: jailbroken en unlocked 05.13.04 maar toch geen service ? cardwizard Unlock 0 21-10-10 14:56
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 18:27
iPhone 3GS: Gejailbreakt en geunlocked maar geen service Globox Unlock 0 09-08-10 10:51
geen service blijft maar staan. nielss iPhone algemeen 1 28-11-08 09:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:20.