Iphone 3gs 4.0.1 unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag mijn iphone 3gs met firmware 4.0.1 unlocken. Weet iemand een site (liefst beetje goedkoop) waar ik dit kan doen? Alvast bedankt,...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs 4.0.1 unlocken
Hallo,
Ik wil graag mijn iphone 3gs met firmware 4.0.1 unlocken. Weet iemand een site (liefst beetje goedkoop) waar ik dit kan doen? Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wellicht zou je de wiki eens kunnen raadplegen. of anders de overige topics over dit onderwerp elders op het forum.
|
|
|||
|
|||
iphone 3gs 16gb
hallo wie kan mijn iphone 3gs 16gb met ios 4.0.1 .terug zetten naar 3.1.3 of gewoon onlocken
|
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen: zoek eens op dit forum......er is al heel veel over geschreven!
Wanneer je het liever kant en klaar op een zilveren presenteerblaadje wil hebben: dan ben je op het verkeerde forum: zelfwerkzaamheid wordt op prijs gesteld. Dat je een beetje moet zoeken is erg vervelend, maar dat komt omdat er nogal veel luie hulpkreten tussen staan....die zouden eigenlijk verwijderd moeten worden. |
|
|||
|
|||
kan niet!!
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Iphone 3gs unlocken | -tim- | Unlock | 13 | 13-11-10 15:24 |
iPhone 3GS: Iphone 3gs unlocken | Lamis | Unlock | 1 | 06-10-10 20:33 |
Iphone 3GS 16GB unlocken | gamergames | Archief | 8 | 05-04-10 21:02 |
iPhone 3GS 3.1 Unlocken | ipodtouch | Archief | 1 | 22-10-09 17:56 |
Iphone 3gs te unlocken? | Xear | Archief | 5 | 10-06-09 14:07 |
|
|