Iphone 3GS discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb hier een Iphone liggen die een kameraad van me gevonden heeft en die vroeg mij of ik het ding aan de praat kreeg.Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS
Hallo,
Heb hier een Iphone liggen die een kameraad van me gevonden heeft en die vroeg mij of ik het ding aan de praat kreeg.Ik heb de iphone dus hersteld via itunes in DFU mode en het enigste wat hij nu doet is dat ik het kabeltje op het scherm krijg en dat ik hem aan itunes moet hangen. Als ik hem aan itunes hang zegt hij dat de Simkaart niet goed is, maar op mijn iphone werkt de simkaart wel dus aan de kaart kan ik het niet liggen. En in het midden van het scherm bovenaan staat een slot dus ik kan niet in de menu of zo. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan is er waarschijnlijk iets mis met de telefoon.
Je zou ook zonder simkaart bij het menu kunnen komen. Je zou mischien als het lukt toch de software moeten updaten, mischien dat dat helpt. |
|
|||
|
|||
Ik ben al in het menu geraakt maar nu zit ik met het probleem dat ik op 4.0.1 zit en dat het toestel nog nooit gejailbreaked is geweest.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je zou hem moeten downgraden naar 3.1.2 en daarna met blackra1n jailbreaken. Na het downgraden is het erg simpel, blackra1n doet de rest voor en instaleerd de geweldige store: cydia. |
|
|||
|
|||
Ja maar is dat dan mogelijk deze te downgraden als het toestel nog nooit gejailbreaked is geweest?
|
|
|||
|
|||
Toch vervelend dat je niet kan downgraden naar 3.1.2 zonder je SHSH blobs he?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is niet mogelijk om te downgraden naar 3.1.2 omdat apple die firmware niet meer ondertekend oftewel iTunes checkt bij apple of deze firmware nog ondertekend is (en dus mag worden geinstallerd of niet) dan zie itunes dat het niet meer ondertekend is en dan kun je dus niet downgraden zo simpel is het.
Als een iPhone gejailbreaked is kon je kiezen voor de functie om deze ondertekening (is uniek voor elk toestel) op te slaan op Sauriks server of op een eigen plek zodat je later altijd kan downloaden naar de firmware waar jij dus de SHSH blob nog hebt. |
|
|||
|
|||
Dan maar wachten zeker tot als ze4.0.1 kunne jailbreaken
|
|
|||
|
|||
volgens mij kun je hem dmv de shift in te drukken en dan op herstellen te klikken in itunes gewoon herstellen, je hebt enkel recboot nodig om de iphone weer uit de dfu mode te halen.. heb mijn oude 3g op ios 4 gehad, en ben op deze manier dus ook gewoon terug gegaan naar 3.1.3
succes! gr tom ps: gevonden iphone dus.. kan dus ook gestolen zijn...werkt iphoneclub hieraan mee? voordeel van de twijfel! succes
|
||||
|
||||
Pas in de 11e reactie inderdaad iemand die bij zichzelf denkt : hmmmm, gevonden....tsja.....en dan helpen met in gebruik nemen...
Ik vind dit ook niet kunnen hoor. Waarom niet het toestel langsgebracht bij de plaatselijke politie ? Of desnoods je adres achtergelaten en het toestel zelf bewaren ? Als de eigenaar niet op komt dagen dan is het zijn keus en kun je met een gerust(er) hart gebruik maken van het toestel. Vind het persoonlijk niet echt kunnen om nu hulp te gaan bieden hier.... |
|
|||
|
|||
Sja was niet verplicht erbij te zetten vanwaar de phonenkwam ma soit hij is niet gestolen die jong wat hem gevonden heeft wist nog niet eens wat hij gevonden had want dat ding lag al een jaar bij zen thuis.
|
|
||||
|
||||
Deze discussie is gesloten. Wij bieden geen hulp bij 'gevonden' iPhones. En probeer voor een volgende keer een duidelijke topictitel te verzinnen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA | VeeGee | Koopinformatie België | 4 | 04-11-09 16:02 |
|
|