Iphone 3G (8gb) - geen netwerk meer na officiele unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had mijn officiele T-mobile Iphone 3G meegenomen naar Hong Kong om de home button te fixen, daar hebben ze gelijkertijd mijn iphone gejailbreaked ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G (8gb) - geen netwerk meer na officiele unlock
Hallo,
Ik had mijn officiele T-mobile Iphone 3G meegenomen naar Hong Kong om de home button te fixen, daar hebben ze gelijkertijd mijn iphone gejailbreaked en geunlocked, met mijn Telfort sim en vond hij al snel daar het "3" netwerk en ik heb er twee weken gewoon mee kunnen bellen, bij thuis komst had ik geen netwerk meer..helemaal niets. Heb toen upgegrade van 3.1.2 naar 3.1.3 en toen nog steeds geen netwerk met mijn Telfort sim, wel met een vodafone prepaid simmetje. Toen per ongeluk naar IOS 4.0, en even contact gehad met Tmobile zij konden mijn iphone kosteloos unlocken, keurig de link gekregen en alle stappen door lopen, weer mijn Telfort sim er in, heel even KPN netwerk en toen niets meer, ook niet meer met de Vodafone sim. Toen de officiele 4.1 upgrade gedaan, wederom niets. Daarna met laatste versie RedSn0w en UltraSn0w gejailbreaked/unlocked..maar nog steeds geen netwerk met mijn Telfort Sim!! Niets, nada, nakko.. Gedurende alle stappen ook geen netwerk met Tmobile of vodafone sim. Doe ik iets verkeerd of is het toch hardware matig? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
[clown]De Test: terug naar hong kong en testen of hij daar wel weer werkt[/clown] |
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|
|||
|
|||
Misschien proberen om nieuwe carrier settings te installeren. Probeer het even via mijn repo (http://cydia.myrepospace.com/forumzoeker/) zet deze in cydia en probeer NLcarrierbundle te installeren. Jailbreak vereist!
Hopen dat dit wel lukt, ik denk namelijk dat de carrier settings verdwenen zijn en dat de backup van I-tunes dit onthoudt. Laatst gewijzigd door forumzoeker; 29-07-10 om 19:14. |
|
|||
|
|||
Hallo Forumzoeker,
Inmiddels ben ik iets verder gekomen nog zonder het instaleren van jouw carrier settings. Als ik de mobiele data uitzet, dan heb ik gewoon bereik en kan ik wel bellen maar heb ik dus geen 3G netwerk, denk je dat door jouw carriersettings dit wel op te lossen is? Groetjes, |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Perongeluk de officiele iOS4.2 gebruikt en nu unlock kwijt en melding: Geen Simkaart | lachendepaul | Jailbreak | 7 | 18-02-11 14:08 |
iPhone 1e gen.: Geen unlock baseband 04-05-04G geen netwerk | johngossen | Unlock | 1 | 08-04-10 20:59 |
help help, Geen netwerk iphone 8gb | Randa | Archief | 1 | 01-01-10 22:05 |
iPhone 3G: Unlock 3G 8Gb 2.1 maar geen netwerk | Ottoo | Unlock | 8 | 18-05-09 00:45 |
Iphone 3G 8GB zwart - Unlock ging vroeger, nu niet meer | bobbieboy | Unlock [archief] | 1 | 13-03-09 23:32 |
|
|