//

unlock na fabrieksinstellingen herstellen

unlock na fabrieksinstellingen herstellen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben in het bezit van een iPhone 3G die uit Amerika komt. Hij heeft FW 3.1.2 en is jailbroken met blackra1n en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-10, 12:19
dansaapje dansaapje is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 34
Standaard unlock na fabrieksinstellingen herstellen

Beste mensen,

Ik ben in het bezit van een iPhone 3G die uit Amerika komt. Hij heeft FW 3.1.2 en is jailbroken met blackra1n en unlocked met blacksn0w. Toen ik de telefoon kocht via eBay waren deze handelingen allemaal al gedaan.

Nu wil ik graag de fabrieksinstellingen herstellen, want ik wil em graag weer helemaal "clean" hebben omdat ik het idee heb dat ie in de loop van de tijd steeds langzamer is geworden door allerlei aanpassingen (eigen iconen, wallpaper etc.)

Wat ik me nu afvraag is het volgende; als ik em herstel naar de fabrieksinstellingen, komt mijn telefoon dan vast te zitten in het Emergency Lock scherm en kan ik dan alleen een AT&T simkaart erin doen? Of blijft de telefoon bruikbaar en kan ik daarna direct weer jailbreaken en unlocken (via jailbreakme & ultrasn0w)? Ik heb nu zelf een simkaart van KPN erin zitten en wil deze uiteraard graag blijven gebruiken.

Alvast bedankt voor de moeite
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-10, 19:54
basjuuh basjuuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb deze handeling dus vandaag gedaan bij een Nederlandse iPhone, met T-mobile lock. Nu kan ik hem niet meer gebruiken, zelfs niet met een T-mobile prepay kaartje, ik weet niet meer wat ik moet doen....
  #3  
Oud 09-08-10, 20:06
dansaapje dansaapje is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basjuuh Bekijk bericht
Ik heb deze handeling dus vandaag gedaan bij een Nederlandse iPhone, met T-mobile lock. Nu kan ik hem niet meer gebruiken, zelfs niet met een T-mobile prepay kaartje, ik weet niet meer wat ik moet doen....
Vraagt iTunes nu om een activatie dan? Zoals ik hierboven beschreef? Ik heb misschien inmiddels een oplossing gevonden, namelijk restoren met een custom firware, die ik hier: https://forum.iculture.nl/f14/i...-firmware.html heb gevonden, is dit dan inderdaad mogelijk als ik het op deze manier doe?
  #4  
Oud 09-08-10, 22:16
Mark83 Mark83 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Nee niet doen. Ik had een gejailbreakte 3gs (T-Mobile) maar met update naar fw 4.0.1 was ik Cydia en bijbehorende apps kwijt..enkel mijn MIM zag ik nog rechtsboven. Opnieuw downloaden hielp niet dus ik dacht maar een herstel te doen..nu zit ik gelocked in het beginscherm. Omdat mijn originele T-Mobile sim niet geactiveerd meer is omdat ik abo heb opgeheven kom ik niet meer verder in de home screen.
  #5  
Oud 09-08-10, 23:46
dansaapje dansaapje is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mark83 Bekijk bericht
Nee niet doen. Ik had een gejailbreakte 3gs (T-Mobile) maar met update naar fw 4.0.1 was ik Cydia en bijbehorende apps kwijt..enkel mijn MIM zag ik nog rechtsboven. Opnieuw downloaden hielp niet dus ik dacht maar een herstel te doen..nu zit ik gelocked in het beginscherm. Omdat mijn originele T-Mobile sim niet geactiveerd meer is omdat ik abo heb opgeheven kom ik niet meer verder in de home screen.
Maar werkt het ook niet als ik een custom firmware gebruik? Die al geactiveerd is?
Reageren

Labels
at&t, fabrieksinstellingen, iphone3g, reset, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: herstellen met behoud unlock konichiwa1 Unlock 9 27-12-10 20:02
iPhone: Iphone 4 ios 4.0.1(USA) herstellen van reservekopie => jailbrake en unlock kwijt??? beejay13 Jailbreak 0 07-10-10 16:16
3G unlock herstellen/ongedaan maken Sihasale Unlock [archief] 2 30-01-09 00:59
onbekende fout (6) bij herstellen na 1.1.3. unlock gracha Unlock [archief] 10 12-02-08 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:03.