Phonebook SIM card lenen/overkopen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor 15 euro kan ik hem via briefpost versturen naar je...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor 15 euro kan ik hem via briefpost versturen naar je
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
phonebook card
Als ik hem kan gebruiken voor een 3g met versie 4.01 om te activeren in itunes wil ik hem van je overnemen.
Is het mogelijk om mij rechtstreeks te mailen, ik weet niet hoe dat werkt in dit forum. |
|
|||
|
|||
gelukt
Sorry RiPaXe, het is me inmiddels gelukt op een andere manier.
Ik denk dat je er ander wel blij mee kunt maken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem nog, stuur maar een PM voor verdere informatie
|
|
|||
|
|||
Je moet dan bij ripaxe zijn, die heeft er nog 1 die je over kan nemen.
|
|
|||
|
|||
Werkt zo'n phonebook card ook onder 4.0.2 (puur om hem te activeren)?
Remco |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou, dan hopen dat SHSH is opgeslagen zodat ie wellicht alsnog te downgraden is. En anders in het slechtste geval prepaid T-Mobile kaart erin en laten unlocken?
|
|
|||
|
|||
Je kan hem altijd in DFU dwingen, met de shift-herstellen knop en dan firmware 4.01 erin laden, als de SHSH block opgeslagen is laadt deze hem direct.
|
|
|||
|
|||
Iemand een Phonebook SIM te leen of te koop in Groningen?
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een phonebook sim te leen of te koop in omgeving Brielle - Hellevoetsluis - spijkenisse ?
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand er 1 voor de iPhone 4, dus in micro-formaat?
|
|
|||
|
|||
Gewoon knippen makkelijk zat heb het zo uit losse pols gedaan
en ja ik heb Phonebook sim die je foontje zo activeerd
|
|||
|
|||
Phonebook sim, is dat de zelfde voor de 3GS dan voor de 4G?
Dan wel naast het feit dat de afmetingen verschillen. |
|
|||
|
|||
Het is een universele simkaart om je adressen te kunnen kopen. Heb die van mij niet meer nodig omdat ik nu een officiële Vodafone uk simkaart heb voor mijn iPhone. Dus moet ook via een 3GS kunnen werken
|
|
|||
|
|||
Is er toevallig iemand in de omgeving van Amsterdam met een Phonebook sim die hem even kan uitlenen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iemand in amsterdam morgen een phonebook simcard te leen of te koop heb hem dringend nodingg alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
hier iemand uit omgeving van Gent (België) die er reeds zo eentje heeft die ik zou mogen lenen?
heb er echt dringend een nodig! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: phonebook sim of Japanse sim softbank | Paulusvb | Unlock | 4 | 28-08-11 21:32 |
iPhone 4: phonebook sim | kokkie44 | Unlock | 1 | 22-09-10 16:55 |
iPhone 4: phonebook micro sim | yocko | Unlock | 1 | 20-08-10 16:59 |
iPhone 3G: Phonebook SIM kaart | Paul99 | Unlock | 1 | 16-08-10 22:41 |
|
|