unlock geslaagd maar werkt niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone 3gs 32g eindelijk kunnen downgraden naar 4.0.1 jailbreak goed uitgevoerd cydia geinstalleerd ultrasn0w geinstalleerd en versie baseband 5.13.4 is ondersteund alles zonder problemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlock geslaagd maar werkt niet
Beste
iphone 3gs 32g eindelijk kunnen downgraden naar 4.0.1 jailbreak goed uitgevoerd cydia geinstalleerd ultrasn0w geinstalleerd en versie baseband 5.13.4 is ondersteund alles zonder problemen verlopen zonder sim en met universeel iphonesimkaartje kan ik surfen enzo bij het insteken van mn mobistarsimkaart geeft hij bij itunes de melding dat deze simkaart niet ondersteund wordt. Wat wel grappig is het feit da ik op dat moment een sms kreeg en deze verscheen wel op het scherm maar ik bleef het logo zien van itunes en usbaansluiting Laatst gewijzigd door chphe; 31-08-10 om 00:18. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hersel en nog eens proberen? ;-)
|
|
|||
|
|||
nope twerkt niet
sim locked Insert a valid SIM with no pin lock to activate Iphone verschijnt er op mn iphone Bij itunes The sim card inserted in this Iphone does not appear to be supported Only compatible sim... kvind het wel grappig want als mn sim erinsteekt kan je me bellen, sturen. maar het scherm met ituneslogo en aansluiting usb blijft staan |
|
|||
|
|||
Ik denk dat jij een activatie probleem hebt, en geen unlock probleem. Installeer de activation patch en alles moet lopen!
|
|
|||
|
|||
Ga naar Cydia, selecteer Manage, selecteer sources, klik op edit, add vul bij de URL het volgende in: ultrasn0w.com[/url] (waarbij de o een nul is!!).
Daarna ultrasnow installeren en klaar. Ik ben van 4.0.2 teruggegaan naar 3.1.2 (7D11) Suc6 Laatst gewijzigd door bryan30; 31-08-10 om 22:44. Reden: onvolledig |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock niet mogelijk, maar via t-mobile wel? | BlietZ | Unlock | 4 | 21-09-10 11:20 |
iPhone 3GS: Unlock werkt maar half,hulp nodig! | wimpiedg | Unlock | 1 | 03-09-10 14:04 |
Unlock wilt niet werken maar op de ander wel | caglayanbey | Archief | 2 | 13-07-09 19:20 |
unlock iphone lukt maar niet | Bolink | Archief | 1 | 18-04-09 11:49 |
Unlock iPhone 1.0.2 wil maar niet lukken | Bartje | Unlock [archief] | 2 | 11-02-08 22:09 |
|
|