//

Hoe T-Mobile voorzieningen verwijderen na unlock?

Hoe T-Mobile voorzieningen verwijderen na unlock? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een T-mobile iPhone unlocked en in gebruik met een KPN simkaart. Nu kan ik zo snel niet vinden hoe ik het voicemail nummer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-09-10, 18:34
rtf74 rtf74 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Question Hoe T-Mobile voorzieningen verwijderen na unlock?

Ik heb een T-mobile iPhone unlocked en in gebruik met een KPN simkaart.
Nu kan ik zo snel niet vinden hoe ik het voicemail nummer wijzig. Ik kom nu elke keer in het T-mobile voicemail menu i.p.v. direct in mijn KPN voicemail.

Het is een zakelijke simkaart en het voicemail nummer is 01233. Is dit te wijzigen in de iPhone? nu blijf ik elke keer in mijn T-Mobile voicemail komen.
Ik heb *5005*86*01233# al geprobeerd.

Staat er daarnaast nog meer T-mobile software op de iPhone? Ik zie bijvoorbeeld ook mijn nummer niet staan in het menu (er staat nu onbekend, en met mijn T-mobile simkaart staat er wel gewoon mijn nummer).

En bij info zie ik staan: Aanbieder: T-Mobile 7.0 (terwijl ik dus een KPN simkaart heb) Wat houdt dit in?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-10, 19:10
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rtf74 Bekijk bericht

En bij info zie ik staan: Aanbieder: T-Mobile 7.0 (terwijl ik dus een KPN simkaart heb) Wat houdt dit in?
Dat houdt in: de iphone is afkomstig van T-Mobile. Dus waar je de iphone heb gekocht.
  #3  
Oud 03-09-10, 20:04
rtf74 rtf74 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Maar hoe krijg ik die T-mobile voorzieningen weg? Of eigenlijk alles wat met T-Mobile te maken heeft? Want dan kan ik ook mijn voicemail wijzigen...
  #4  
Oud 03-09-10, 20:35
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rtf74 Bekijk bericht
Maar hoe krijg ik die T-mobile voorzieningen weg? Of eigenlijk alles wat met T-Mobile te maken heeft? Want dan kan ik ook mijn voicemail wijzigen...
Helaas kan ik je daarmee niet helpen. Ik zal wel effe rondneuzen over het web, want dan weet ik dat straks ook.
  #5  
Oud 04-09-10, 09:36
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Probeer de oplossing in deze post eens, ik denk dat je daarmee geholpen bent.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #6  
Oud 05-09-10, 13:11
rtf74 rtf74 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Dat lijkt wel iets te verhelpen...Ik heb namelijk wel ineens beter bereik!?! en ik zie mijn kpn nummer nu wel in beeld staan (eerst stond er 'onbekend'). Maar de voicemail blijft op t-mobile staan. ik krijg deze niet gewijzigd in 01233 i.p.v. 1233.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? Hunter20 Unlock 5 21-01-11 16:52
iPhone 3GS: Unlock verwijderen jaeger1979 Unlock 2 18-06-10 15:40
Voorzieningen voor mensen met een beperking op de iPhone Hoton iPhone algemeen 1 11-07-09 01:50
officiele unlock T-mobile - hoe werkt dit obionenairobi Odido (T-Mobile) 2 20-06-09 11:32
Hoe apps verwijderen? memphis Archief 1 18-02-09 09:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.