3GS 4.0.1 unlocken maar is 05.14.02 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Halloo Ik heb mijn Iphone 3GS gedowngrade naar 4.0.1 ik heb hem geactiveerd met witte sim. ik heb hem gejailbraked via jailbrakme maar ik zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS 4.0.1 unlocken maar is 05.14.02
Halloo
Ik heb mijn Iphone 3GS gedowngrade naar 4.0.1 ik heb hem geactiveerd met witte sim. ik heb hem gejailbraked via jailbrakme maar ik zie dat ik base 05.14.02 heb dus unlocken gaat niet met ultrsn0w maar hoe moet ik hem wel unlocken?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De baseband van 4.0.2 en 4.1 zijn nog niet te unlocken
Je kunt wel downgraden maar je baseband veranderd niet. Dat is waarom je nog niet moet updaten naar 4.0.2 of 4.1 als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock
|
|||
|
|||
4.0.2 heeft dezelfde baseband als 4.0.1 dus die is gewoon te unlocken. Je hebt iig geüpdatet naar 4.1 en die heeft niet de oude baseband dus nu zit je aan je simlock vast
|
|
|||
|
|||
Volgen mij heb je aardig wat posts gemist, 4.0.2 is niet te unlocken
Hij is niet te jealbreaken dus ook niet unlocken |
|
|||
|
|||
4.0.2 heeft dezelfde baseband als 4.0.1 dus per definitie is hij ook te unlocken. Dwz upgrade naar 4.0.2, downgrade daarna weer naar 4.0.1 dan kun je unlocken. Met upgraden naar 4.1 en dan weer terug naar 4.0.1 gaat unlocken dus niet.
Ik heb geen post gemist |
|
|||
|
|||
kan ik die base bestand ook niet downgraden?
hij is trouwens wel gejailbraked |
|
|||
|
|||
Is unlocken door T mobile dan ook niet mogelijk of stel ik nu een stomme vraag? Ik heb nl hetzelfde probleem alleen heb ik hem zelf niet geupdate maar de gene van wie ik hem heb overgenomen en ik als leek zijnde nergens vanaf wist haha
|
|
|||
|
|||
T-Mobile kan hem gratis unlocken mits het een Nederlandse (en dus door T-Mobile uitgegeven) iPhone is en je kan bewijzen dat ie een jaar oud is, anders kost het 30euro teruglopend vanaf 120euro per 3 maanden dattie oud is.
|
|
|||
|
|||
weet iemand of er een unlock komt voor de 3g baseband 05.14.02
|
|
|||
|
|||
Die unlock voor de baseband 05.14.02 laat nog wel even op zich wachten heb ik begrepen.
Ik heb hem maar laten unlocken door T mobile maar omdat ik geen klant ben heeft het me idd 120 euro gekost maar ja het was wel zo voor elkaar nadat ik het imei nr had doorgegeven werd ie meteen vrijgegeven, een half uurtje aan de pc gekoppeld laten even weer af en aan koppelen en de melding Gefeliciteerd uw Iphone is unlocked. En ik raak niet alles kwjt wanneer ik hem ga updaten. Heeft wel wat gekost ( want die lui verdienen er wel aan) maar Ik heb nu tenminste geen risico dat er iets mis gaat met jailbraken en unlocken. Ik kan er mee bellen met Hi en ben er helemaal happy mee. |
|
|||
|
|||
Het is een o2 UK telefoon dus gaat beetje moeilijk via T mobiel,
Maar is er geen optie om de base bestand te downgraden?? |
|
|||
|
|||
Nee (ff het bericht iets langer maken, hij moet langer dan 10 tekens zijn )
|
|
|||
|
|||
Dat wordt dus wachten maar,
Als ik de shsh nog heb kan ik die basebestand dan toch downgraden?? |
|
|||
|
|||
Nee dat is totaal iets anders. Met SHSH kun je de firmware downgraden naar die van de desbetreffende SHSH, de baseband downgrade niet mee.
|
|
|||
|
|||
één vraag hoe kun je jailbraken,dat je niet simlock vast bent?
|
|
|||
|
|||
nog geen update van de unlockerss?
en is er een andere manier om hem te unlocken? blijkbaar wel want een telefoon winkel kan hem voor 30 unlocken zei die die weet dat die deze base bestand heeft. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ga tog niet voor janlul betalen, hij moet sucsesvolle resultaten tonen als die geld wilt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maarja niemand meer info of nieuws hierover?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Geupdated maar kan hem niet unlocken | voetbalsterke__ | Unlock | 1 | 11-03-11 02:19 |
iPhone 3GS: unlocken maar hoe? | djbosanac | Unlock | 2 | 02-12-10 00:15 |
iPhone 4: Geactiveerd, maar niet kunnen unlocken | VChrisNL | Unlock | 8 | 22-08-10 03:05 |
iPhone 3GS: Unlocken, maar weet niet hoe | Lee81 | Unlock | 3 | 30-07-10 17:16 |
iPhone 3GS: AT&T activatie maar hoe nu unlocken? | Questor | Unlock | 1 | 18-07-10 15:45 |
|
|