iPhone 3G unlocken met baseband 5.14.02 en firmware 3.1.3! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleem met mijn iPhone 3G. Hij is door een vriend gejailbreaked en hij heeft er firmware 3.1.3 opgezet en proberen te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G unlocken met baseband 5.14.02 en firmware 3.1.3!
Hallo, ik heb een probleem met mijn iPhone 3G. Hij is door een vriend gejailbreaked en hij heeft er firmware 3.1.3 opgezet en proberen te unlocken met ultrasn0w. Nou had ik de telefoon per ongeluk laatst geupdate en daardoor stond er nog baseband 5.14.02 op, die zoals ik begrijp niet te downgraden is en maakt dat ultrasn0w de telefoon niet kan unlocken. Ik lees nu dat het enige programma dat mijn telefoon kan unlocken Snowbreeze 2.0 is. Ik ben alleen niet enorm handig met alles en daarom vroeg ik me af of iemand mij alsjeblieft (stap voor stap) kan uitleggen wat ik precies moet doen. Ik heb een hoop op internet gezocht naar manieren om het te doen, maar kom lees zo veel verschillende manieren tegen en ik vind allemaal andere plekken om programma's te downloaden. Hopelijk weet een van jullie precies hoe het moet en wil hij/zij dat even kort posten.
Alvast heeeel veel dank! X |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
5.14.02 is enkel te unlocken indien je bootloader 05.08 hebt.
en dit is dan nog niet simpel iedereen heeft 05.09 of hoger. dus als je bootloader 05.09 hebt zal je moeten wachten zoals iedereen |
|
|||
|
|||
Ik kwam alleen op internet wel tegen dat snowbreeze 2.0 mijn telefoon zou kunnen unlocken. Ik kom alleen niet echt een duidelijke handleiding tegen dus als iemand mij het duidelijk zou kunnen uitleggen...
|
|
|||
|
|||
zelfs met snowbreeze 2.0.2 gaat het niet.
de unlock gaat via ultrasnOw enkel met 05.13.04 en niet met 05.14.02. je firmware van 4.1 naar 3.1.3 downgraden heeft geen enkele zin de baseband blijft 05.14.02 |
|
|||
|
|||
ok dank voor deze verheldering. Enig idee welk programma ik in de gaten moet houden om zo snel mogelijk mijn telefoon te kunnen unlocken?
mvg |
|
|||
|
|||
ultrasnOw en fuzzyband.
maar ik denk dat deze maar zullen komen na de jailbreak van 4.1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
weet iemand of fuzzyband 4.1 al in cydia is verschenen??
|
|
|||
|
|||
ja hij is er
|
|
|||
|
|||
yess thanx man!
|
|
|||
|
|||
Is er al iets nieuws over fuzzyband, of ultrasn0w voor 4.1?? Ik heb namelijk een iphone 3g en ik heb via sn0wbreeze gejailbreakt en unlockt maar dat werkt blijkbaar niet? Dus al nieuws?^^
|
|
|||
|
|||
Is er al wat bekent over het unlocken van een iphone met een 5.14.02 baseband?
|
|
||||
|
||||
Omdat hier nog geen nieuws over is en het forum sowieso geüpdate wordt als er wél nieuws is, gaat dit topic dicht.
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Hoe moet'k 4.1 unlocken met baseband 02.10.04 | changyy | Unlock | 4 | 22-11-10 19:24 |
iPhone: Jailbreak en/of unlock mogelijk op iPhone 3G met firmware 3.1.3 en baseband 5.13.04 | wooshie | Jailbreak | 5 | 04-08-10 14:17 |
1.1.1. met baseband 4.xxxx unlocken | Reckless | Unlock [archief] | 9 | 13-12-07 22:12 |
|
|