Shsh discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm, Mijn Iphone 4 gejailbreaked en unlocked op firmware versie 4.0.1 hierna mijn shsh files gesaved met tinyumbrela bij Cidea en op hardeschijf! Aangezien ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Shsh
Hmm,
Mijn Iphone 4 gejailbreaked en unlocked op firmware versie 4.0.1 hierna mijn shsh files gesaved met tinyumbrela bij Cidea en op hardeschijf! Aangezien ik nog in mijn beginschoenen sta qua Iphone ervaring heb ik daar verder geen acht op geslagen. Nu heb ik een probleempje voorgehad met de Iphone waardoor ik heb moeten updaten naar 4.1 en zoals bij velen is de baseband mee geupdated en kan ik voorlopig dus niet meer unlocken. Nu dacht ik ik doe een downgrade terug naar 4.0.1 maar wat blijkt nu dat de bewaarde shsh de 4.0.2 is???? Hoe kan dit? Ik ben 100% zeker dat ik NOOIT op firmware 4.0.2 gestaan heb en dus toch onmogelijk aan shsh files bekomen kan hebben van die firmware versie? Ik heb dus de test gedaan en inderdaad, de 4.0.1 kan niet teruggezet worden en actueel sta ik dus op de 4.0.2! Dus kort samengevat: op dit ogenblik kan ik mijn Iphone op 4.0.2 firmware en 4.1 firmware zetten waardoor ik dus niet meer kan unlocken en dus ook genoodzaakt moet wachten tot de 4.2 uit komt. Wat ik mij dus afvraag is hoe het komt dat er dus shsh files bewaard geweest zijn van de verkeerde firmware????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al zou je kunnen downgraden naar 4.0.1. dan zul je nog niet kunnen unlocken, je baseband is ook ge-update en deze kun je niet downgraden, je zult dus moeten wachten tot 4.2 uitkomt begin november, de baseband die daar bij zit is wel al gekraakt zeggen ze.
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat inderdaad vreemd is. |
|
||||
|
||||
Ohw, overheen gelezen denk ik..... Solly...
|
|
||||
|
||||
Wanneer heb je jouw SHSH gegevens opgeslagen?
Je krijgt de SHSH gegevens voor de firmware versie die Apple op het moment van opvragen signeert, ook als dat een andere firmware is dan op jouw iPhone staat. Als je het opvroeg toen Apple 4.0.2 signeerde (maar 4.0.1 niet meer) is dat de verklaring.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SHSH 4.1 .. | EmreSoy | Jailbreak apps en thema's | 4 | 31-01-11 17:47 |
iPhone: shsh | cassie | Jailbreak | 15 | 27-11-10 23:27 |
iPhone: SHSH 4.0.1 | DrDanchaz | Jailbreak | 0 | 22-08-10 13:40 |
iPhone: SHSH tinyumbrella | purse-o-nality | Jailbreak | 2 | 03-08-10 15:03 |
iPhone 3GS: Shsh 3.1.3 | thombecks | Unlock | 2 | 07-07-10 17:28 |
|
|