//

Dummie in nood!! jailbreak/unlock 2.2.1 nu (okt 2010) nog mogelijk???

Dummie in nood!! jailbreak/unlock 2.2.1 nu (okt 2010) nog mogelijk??? discussie in Unlock forum; Ik heb al een tijd een iphone 3G, gekocht in de VS. Daarbij kreeg ik een turbosim en tot recent werkte dit prima in binnen- en buitenland. Maar de laatste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 09-10-10, 10:05
wilwel wilwel is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard Dummie in nood!! jailbreak/unlock 2.2.1 nu (okt 2010) nog mogelijk???

Ik heb al een tijd een iphone 3G, gekocht in de VS. Daarbij kreeg ik een turbosim en tot recent werkte dit prima in binnen- en buitenland.
Maar de laatste tijd vertoont ie erg veel kuren. Als de phone bijv zn netwerk verliest is t bijna onmogelijk om weer contact te krijgen. Reset network settings levert niks op, 10 keer herstarten, sim in en uit. Alleen n tijdje uitlaten schijnt t beste te werken.

Eindelijk was ik overtuigd om te gaan jailbreaken en unlocken maar ik krijg t idee dat dit inmiddels alleen nog maar mogelijk is vanaf firmware 3.0 (?).
en mijn iphone heeft nog 2.2.1...........
Daarbij komt dat ik een absolute dummie ben op dit gebied (verder valt t wel mee). WIE KAN ME OP WEG HELPEN? of in ieder geval melden of er wel of geen hoop meer voor me is!

de specs:
- iphone 3G
- firmware versie 2.2.1 (5H11)
-modem firmware 02.30.03

ik heb nóóit enige upgrade gedaan
. de telefoon is zoals ik m gekregen heb.

Wat te doen?
Alvast dank voor enige info
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock betaald op 14 okt, maar... r3no Unlock 29 19-11-10 23:19
iPhone 3G: unlocked 3G geupdate naar iOS4 unlock nog steeds mogelijk? Mendiora Unlock 0 03-10-10 22:51
officiele tmobile unlock nog mogelijk na jailbreak? jpingen Odido (T-Mobile) 9 10-08-08 11:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:11.