wat doe ik fout? iPhone 4 Unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb net mijn iPhone 4 gejailbreakt. Dit is allemaal gelukt. Heb nu net ook de unlock gedaan zoals beschreven staat. nou doe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat doe ik fout? iPhone 4 Unlock
Hallo allemaal.
Ik heb net mijn iPhone 4 gejailbreakt. Dit is allemaal gelukt. Heb nu net ook de unlock gedaan zoals beschreven staat. nou doe ik mijn simkaart erin ( van ander netwerk ) en geeft hij aan ''geen service'' ( dus is de simlock er niet af ) nu ga ik naar Cydia, manage, packages. Daar staat ultrasn0w gewoon tussen. wat nu te doen? Heb de iPhone al een paar keer opnieuw aangezet. Heel erg bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is je baseband wel of niet geupgrade? Is nogal van belang voor het unlocken
|
|||
|
|||
ja deze is verandert.
was eerst: 01.59.00 en nu: 02.10.04 |
|
||||
|
||||
Dan gaat het unlocken niet werken.
|
|
|||
|
|||
Hoe kan het dan? Voor de jb en unlock was deze gewoon goed.
|
|
||||
|
||||
Baseband 02.10.04 is nog niet te unlocken. De unlock is er wel, alleen zal vanaf iOS 4.2 beschikbaar komen. In november dus.
|
|
|||
|
|||
Heb je nu 4.1 ?
Heb je de methode zoals hier beschreven staat gebruikt ?Handleiding: updaten naar iOS 4.1 op de iPhone 4 met behoud van je baseband (jailbreak/unlock) - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Reinstal ultrasnow. Restart door Home + Off button succes.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat bedoelt u precies hier mee? Ik heb namelijk precies hetzelfde fout. Baseband is 2.10.04 Firmware is 4.1 (Iphone 4, 16GB) De Iphone is wel gejailbreaked (Cydia staat er op), maar als ik er een simkaart in stop staat er 1 blokje bereik en na een aantal minuten staat er Geen service meer. Optie 2. Is er geen mogelijkheid om het opnieuw te doen met downgrade? Dan kan ik het proces opnieuw doen en dan wel me oude baseband te behouden. (zonder SHSH zou erg fijn zijn.) Optie 3 Of moet ik gewoon wachten tot jailbreak er is van 4.2 in november? Thx in advance! Laatst gewijzigd door Aronto; 14-10-10 om 11:12. |
|
|||
|
|||
Ik heb iphone 4 32gb firmware 4.1 en modemfirmware 2.10.04
Die kan ik dus niet unlocken? Dan heb ik een wel erg dure ipod En ik heb geen shsh files, dus downgraden gaat ook niet? |
|
|||
|
|||
modemfirmware 2.10.04 is momenteel niet te unlocken ....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vraag: ik heb een iphone 4 (uit de VS) met iOs 4.02 en modemfirmware 01.59.00. Gisteren in mijn enthousiasme JB met limera1n en dat is allemaal gelukt echter niet simlock vrij (had ik maar beter moeten lezen maar goed, wat zijn nu de mogelijkheden? En is een betaalde website waarmee je de iphone kunt unlocken (zoals Sim-lock-vrij.nl | Simlock vrij maken van je GSM, PDA of iPhone) veilig en werkt het dan? Iemand positieve ervaring met betaalde unlock sites?
|
|
|||
|
|||
Betaalde websites ? no way
Dan krijg je gewoon de software/beschrijving dat je hier overal vind ! Geloof me, heb dit aan de lijve mogen ondervinden... |
|
||||
|
||||
Modemfirmware kan je niet downgraden. Je zult moeten wachten totdat 4.2 uitkomt, hierna zal er een unlock voor deze baseband uitkomen.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is een firmware 02.10.04 van iphone 4 nou WEL te unlocken? Ik hoor dat dit niet het geval is. Heb hem wel met een t-mobile abo gekocht? En wanneer komt die dan in november?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat doe ik fout !? | psvunited | Jailbreak | 7 | 05-04-11 21:13 |
wat doe ik fout???? | huisvrouwtje | Archief | 3 | 04-11-09 12:26 |
Wat doe ik nou fout? | raymee | Archief | 6 | 15-05-09 20:23 |
Wat doe ik fout (winpwn) | daaf | Jailbreak apps en thema's | 7 | 02-09-08 23:37 |
iPhone: Wat doe ik fout, 2.0 jailbreak | Tiamat | Jailbreak | 12 | 04-08-08 14:13 |
|
|