Wat doe ik fout (winpwn) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen wat doe ik fout *Heb de nieuwste winpwn *Heb de nieuwste Itunes *Heb restore 2.0.0.2.ipsw ofzoiets Dat is allemaal wel goed Ik volg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat doe ik fout (winpwn)
Hey mensen wat doe ik fout
*Heb de nieuwste winpwn *Heb de nieuwste Itunes *Heb restore 2.0.0.2.ipsw ofzoiets Dat is allemaal wel goed Ik volg alle instructies gaat allemaal prima Maar als winpwn zegt dat ik mijn telefoon moet gaan restoren dan moet ik toch in itunes ctrl inhouden en dan op herstellen kliken en het .ipsw bestand selecteren wat op mijn buroblad staat maar het lijkt net alsof dat bestand niet aangepast is want als die klaar is met herstellen staat installer en cydia er niet op of slaat winpwn na het veranderen van het .ipsw bestand hem ergens anders op ipv van op het buroblad ? of moet ik gewoon op herstellen kliken zonder in itunes ctrl in te houden en dus zonder een .ipsw bestand te selecteren ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je moet niet op control drukken maar op shift
|
|
||||
|
||||
Je kan ook QuickPwn gebruiken, werkt erg goed en is erg makkelijk!
Je moet je iPhone dan gewoon even origineel restoren in iTunes door gewoon op restore te klikken. Daarna QuickPwn opstarten en alles volgen. Je hebt een originele Firmware 2.0.2 nodig, die kun je hier krijgen. En je hebt BL-3.9 en BL-4.6 nodig, die kun je hier krijgen.
|
|||
|
|||
Sorry ik bedoel shift maar moet ik nu wel of niet het .ipsw bestand op mijn buroblad aankliken of ergens anders een want die op het buroblad lijkt ongewijzigt en is dus niet gejailbreaked
@Imario nee ik heb nu mijn zinnen op winpwn staan heb al genoeg gekut gehad met qwickpwn |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Tis me gelukt dank u allen
|
|
|||
|
|||
Asl ik ga herstellen dan haalt hij een update van het net is dat wel goed??? moet ie niet de "custom-iphone....."gebruiken?????
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat doe ik fout !? | psvunited | Jailbreak | 7 | 05-04-11 21:13 |
iPhone 4: wat doe ik fout? iPhone 4 Unlock | gotime | Unlock | 17 | 26-10-10 18:56 |
wat doe ik fout???? | huisvrouwtje | Archief | 3 | 04-11-09 12:26 |
Wat doe ik nou fout? | raymee | Archief | 6 | 15-05-09 20:23 |
iPhone: Wat doe ik fout, 2.0 jailbreak | Tiamat | Jailbreak | 12 | 04-08-08 14:13 |
|
|