Hoe kom ik van 3.1 naar 4.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb een iphone 3gs met versie 3.1 en modemfirmware 05.11.07 Ik heb destijds blackrain gebruikt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kom ik van 3.1 naar 4.1
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb een iphone 3gs met versie 3.1 en modemfirmware 05.11.07 Ik heb destijds blackrain gebruikt om een jb toe te passen en te unlocken Hoe kom ik nu zonder gevaar naar 4.1 Ik ben door per ongeluk te upgraden via itunes mijn unlock al eens kwijt geraakt Op dit forum staat ongetwijfeld het antwoord Wie kan me op weg helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zoekfunctie in dit forum?
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan
Kom er niet uit Met vr groet Ab |
|
|||
|
|||
Met tinyumbrella je baseband beschermen, updaten naar 4.1
jb-en met limera1n? Aantal dagen geleden stond er een tutorial voor dummies op deze site... |
|
|||
|
|||
Zeer bedankt voor de genomen moeite.
Waarom vraagteken en ik ben een dummie, dit helpt in ieder geval niet Maar even goede vrienden Ab Harteveld |
|
|||
|
|||
heb je tinyumbrella gelezen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe kom ik in CMOS setup? | Melle123 | Desktop-applicaties | 1 | 04-11-10 18:32 |
Hoe kom ik hier in? | gerros | Jailbreak apps en thema's | 3 | 31-10-10 18:40 |
iPhone: Iphone 3G geupdate naar 4.0 official, hoe kom ik naar 4.0 custom? | Tom11 | Jailbreak | 1 | 26-06-10 09:06 |
Updated... hoe kom ik terug? | marco208 | Archief | 1 | 06-02-10 16:53 |
Hoe kom ik bij geavanceerde instellingen van een mailaccount | nico_van_wijk | Archief | 3 | 25-12-09 23:35 |
|
|