Tinyumbrella hoe zit het nou?? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zal vast een topic gemist hebben en de vraag nu dubbel stellen. Excuus dan alvast. Het jailbreaken en unlocken begin ik wel te begrijpen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tinyumbrella hoe zit het nou??
Ik zal vast een topic gemist hebben en de vraag nu dubbel stellen.
Excuus dan alvast. Het jailbreaken en unlocken begin ik wel te begrijpen bij het lezen van diverse posts. Echter wat maar niet binnenkomt is het gedoe met Tinyumbrella. Ik heb mijn SHSH opgeslagen. Nu wil ik mijn 3GS updaten naar 4.1 Ik heb dus gezien dat hij te jailbreaken is, echter moet ik hem ook unlocken. Nu zie ik dat dat nog niet kan doordat de baseband ook zal veranderen. heb ik nu goed begrepen dat je dat met Tinyumbrella kan omzeilen of is dat alleen voor downgraden? Als het kan, dan graag een uitleg hoe ik dat moet doen. Alvast super bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
TinyUmbrella kan alleen een baseband update tegenhouden voor de iPhone 4. Voor jouw 3GS zul je de nieuwe versie van Pwnagetool moeten gebruiken. @MuscleNerd hintte op twitter dat die wel eens zondag (17 oktober) zou kunnen verschijnen.
|
|||
|
|||
ik hoop het want met snowbreeze krijg ik elke keer 1600 of 1604 error:S
|
|
|||
|
|||
dank voor de uitleg. Ben blij dat ik dus nog even gewacht heb
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad??? | Anneke PP | iPad algemeen | 9 | 25-07-10 22:15 |
iHelp! Hoe zit dat nou met kopen? | VerCouter | Koopinformatie en ervaringen | 3 | 07-07-10 09:31 |
iPhone: Hoe zit het nou met 3g en 3.1 ? | Itvmichel | Jailbreak | 18 | 17-09-09 10:12 |
iPhone 3G: Hoe werkt het allemaal nou precies? | jefp | Unlock | 9 | 30-06-09 23:39 |
Hoe zit dat nou? (1.1.2 unlocken) | JaapTrekhaak | Archief | 19 | 28-11-07 02:21 |
|
|