iHelp! Hoe zit dat nou met kopen? discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik hem mijn ogen nu totaal op de iPhone 4 gericht. Echter heb ik het forum afgezocht maar kon niets vinden over de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iHelp! Hoe zit dat nou met kopen?
Goedenavond,
Ik hem mijn ogen nu totaal op de iPhone 4 gericht. Echter heb ik het forum afgezocht maar kon niets vinden over de iPhone 4 en die op een slimme manier te kopen in de UK Ga mijn iPhone 3G verkopen en een nieuwe iPhone 4 kopen. Nu wil ik deze in de UK kopen. Ik ga naar apple.com/uk en klik op bestellen. Vervolgens maak ik een UK account aan en dan wil ik op betalen klikken maar krijgen niet de mogelijkheid om te zeggen: verstuur naar een ander adres Iemand die me nu gewoon 1 een paar zinnen kan zeggen wat het slimste is om te doen? Ik wil hem zo graag. Hartelijk dank, Nils V
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Denk dat deze vraag prima in het betreffende iPhone UK forum terecht kan. Je moet bestellen op Apple.com/uk en dan kan je hoe dan ook je adres gegevens invullen. Dit, al dan niet, na het aanmaken van een Apple account.
|
||||
|
||||
Bij Apple UK kun je hem alleen naar de UK laten versturen. Je zult dan iets als Bordelinx (post forwarding) moeten gebruiken om hem in Nederland te krijgen.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Tinyumbrella hoe zit het nou?? | Baserati | Unlock | 3 | 16-10-10 21:23 |
Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad??? | Anneke PP | iPad algemeen | 9 | 25-07-10 22:15 |
iPhone: Hoe zit het nou met 3g en 3.1 ? | Itvmichel | Jailbreak | 18 | 17-09-09 10:12 |
Hoe zit dat??? | Roger | Archief | 1 | 31-03-08 23:39 |
Hoe zit dat nou? (1.1.2 unlocken) | JaapTrekhaak | Archief | 19 | 28-11-07 02:21 |
|
|