Ik kom er maar niet uit, waar kan ik het beste een iPhone 4 kopen? discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik hem mijn ogen nu totaal op de iPhone 4 gericht. Echter heb ik het forum afgezocht maar kon niets vinden over de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Ik kom er maar niet uit, waar kan ik het beste een iPhone 4 kopen?
Goedenavond,
Ik hem mijn ogen nu totaal op de iPhone 4 gericht. Echter heb ik het forum afgezocht maar kon niets vinden over de iPhone 4 en die op een slimme manier te kopen in de UK Ga mijn iPhone 3G verkopen en een nieuwe iPhone 4 kopen. Nu wil ik deze in de UK kopen. Ik ga naar apple.com/uk en klik op bestellen. Vervolgens maak ik een UK account aan en dan wil ik op betalen klikken maar krijgen niet de mogelijkheid om te zeggen: verstuur naar een ander adres Iemand die me nu gewoon 1 een paar zinnen kan zeggen wat het slimste is om te doen? Ik wil hem zo graag. Hartelijk dank, Nils V
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Slotje plz, Dubbel geplaats perongeluk
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
maar ik wil nu iets kopen waar ik meer mee kan | deappelbeer | iPhone Navigatie | 1 | 28-09-10 21:31 |
Help! Ik kom er maar niet uit | M-rij | iPhone algemeen | 7 | 25-08-10 17:20 |
iPhone: iphone gejailbreaked, maar kom niet voorbij het emergency screen?¿ | tjeppi | Jailbreak | 17 | 10-09-09 07:46 |
Heb een idee maar kan het niet uitvoeren. | SuperDutch | Archief | 14 | 25-10-08 02:18 |
Waar kan ik een Iphone kopen ? | Dazzle | Archief | 4 | 24-02-08 19:26 |
|
|