versienummers "locked" en "unlocked" discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dave82 Op deze site http://discussions.info.apple.com/message.jspa?messageID=12203373 staat een lijst met model nummers (die op de achterkant van je doos staat of in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Volledig uit de lucht gegrepen model-verhaal
Heb dit zelf mogen ondervinden. |
|
|||
|
|||
Geldt niet altijd, kan een kern van waarheid in zitten. Maar meestal weet je dat nooit! Enige wat uitsluitsel kan geven is Apple zelf en dan specifiek met Serie nummer of Imei nummer van het toestel! Mocht je het echt niet weten, ik heb wel een manier om te achterhalen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja ik kan een imei check doen officieel...
|
|
|||
|
|||
Hoe kom ik erachter waar mijne vandaan komt? MC607DN
|
|
|||
|
|||
Zie hier een reactie van een ander forumlid met hetzelfde toestelmodel:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik kan een provider check doen via serie nummer of imei ! 4free voor de forum leden.
|
|
|||
|
|||
hallo iedereen,
Ik heb een iphone 4 gekocht via marktplaats. Nu heb ik er 4.2.1 versie opstaan. Ik wil hem graag unlocken maar heb geen idee welke provider unlock erop staat. Kan iemand me helpen? Ik kan niet zien welke versie nummer ik heb alleen het imei nummer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|