iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Unlock AT&T Wie kan het? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/76248-unlock-at-and-t-wie.html)

pauluz 04-11-10 23:30

Heb vandaag te horen gekregen dat het inderdaad niet gaat lukken om de at&t lock eraf te halen. Helaas dus!

Chrisl 04-11-10 23:37

Ook ik heb een mail gehad dat het niet gaat. Aparte zaak.....

Santiago 05-11-10 12:06

Dat het niet zo lukken was langer bekend, op de Apple.com discussies zie je genoeg reacties uit Amerika dat dit niet mogelijk is. Softwarematig unlocken is de enige optie.

Chrisl 11-11-10 22:29

En toch zijn er meerdere mensen geweest die zeggen dat het wel kan, waarom het dan nog niet gelukt is weet ik ook niet, maar dan nog...

brampie 13-11-10 00:01

jongens,waar blijft die unlock en de 4.2 wordt een beetje nerveus............

HyperCube 14-11-10 13:29

Even een opmerking tussendoor.. Iedereen is zo wanhopig op zoek naar een unlock voor z'n iPhone maar dit is zo makkelijk (en gratis) :P

Zoek iemand in je omgeving met een T-Mobile abbonement (contractsperiode moet wel al een keer verlengd zijn). Bel T-Mobile met alle gegevens van die persoon, echt alles, behalve het IMEI nummer. Je geeft het IMEI nummer van JOU iPhone door en voila, unlocked. Heb ik nu al met 2 iPhones gedaan. Ik heb nu alleen een AT&T iPhone en ik weet niet of dat uit maakt. Volgens mij boeit dat niet want het IMEI nummer controleren ze geeneens, maar voordat ik ga bellen kan iemand mij misschien vertellen of dit kan (anders verspil ik 1 unlock :P).

Dirkmeister 14-11-10 20:02

je hebt het al gedaan met iPhones die een andere simlock hebben dan Tmobile, zeg je? En zo ja, welke simlock hadden deze iPhones dan?

Chrisl 14-11-10 20:25

Ik heb het geprobeerd met het T-Mobile nummer van mijn moeder, dit werkte dus niet. Maar ik zal haar zelf eens laten bellen kijken of dat wel lukt.....

HyperCube 14-11-10 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirkmeister (Bericht 600370)
je hebt het al gedaan met iPhones die een andere simlock hebben dan Tmobile, zeg je? En zo ja, welke simlock hadden deze iPhones dan?

Nee dat zei ik niet. De iPhones waren T-Mobile locked en ik heb dus iemand met een t-mobile abbo laten bellen (deze hoeft geeneens een iPhone te hebben).

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 600392)
Ik heb het geprobeerd met het T-Mobile nummer van mijn moeder, dit werkte dus niet. Maar ik zal haar zelf eens laten bellen kijken of dat wel lukt.....

Ja ze moeten de contractant spreken, zelfde probleem heb ik eerder ook gehad ;)

Chrisl 15-11-10 01:08

Je zegt dus dat T-Mobile niet kan zien wat voor iPhone het is aan het imei nummer??

Datamonster 15-11-10 06:43

Wat een onzin, ze vragen direct je IMEI nummer en zien
gelijk dat dit toestel niet van T-Mobile Nederland is
Zelfs T-Mobile uit een ander land doen ze niet.
Om te unlocken hebben ze altijd je IMEI nummer nodig anders kunnen ze toestel helemaal niet unlocken:eek:

Heb zelf een 3GS laten unlocken spreek uit ervaring

Chrisl 15-11-10 12:08

Ze moeten ook je imei nummer hebben , das logisch, maar kunnen ze aan het nummer zien waar je iPhone vandaan komt????

HyperCube 15-11-10 12:28

Dat vraag ik dus, maar volgens mij niet

kokkie44 15-11-10 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 600596)
Ze moeten ook je imei nummer hebben , das logisch, maar kunnen ze aan het nummer zien waar je iPhone vandaan komt????


Dat denk ik wel, lijkt me ook logisch.
Het imeinummer is gewoon een serienummer waar alle info instaat die Appeltje nodig heeft, waar ie gemaakt is en wanneer bv, en voor welk deel van de wereld.

Chrisl 15-11-10 15:31

Ja, maar kan T-Labiel zien aan het imei waar je iPhone vandaan komt en wat voor lock er op zit???

Dirkmeister 19-11-10 23:13

schiet niet op dit

HyperCube 20-11-10 09:58

Die T-Mobile klantenservice email is ook goed zeg.. Mag fijn 10 dagen wachten op een antwoord.

Dirkmeister 22-11-10 15:38

................

kokkie44 22-11-10 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirkmeister (Bericht 603171)
ff wachten op sherif hashim en dan hopelijk gebruiken:D

Er werd gezegd dat als 4.2 er is dan komt de unlock ook snel daarna.
4.2 komt vandaag uit las ik net
Beter want ik ben het wachten flink zat, en met mij nog velen..

Dirkmeister 24-11-10 18:30

................


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.