iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Unlock AT&T Wie kan het? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/76248-unlock-at-and-t-wie.html)

Ramiro1990 10-12-10 16:29

Interessant ik had ook gelezen dat er een echte apple winkel gaat komen maar dat is pas in 2011. Hopelijk hebben we voor die tijd al een unlock van onze vriend sherif hashim.

Chrisl 10-12-10 16:37

Had ik ook gelezen inderdaad, maar ik ga er van uit dat ook de Apple Store strax niks kan doen....

xander86 10-12-10 18:03

dus met andere woorden; ik heb een i-phone4.2.1 van AT&T om hem op tafel te leggen en er leuk naar te kijken?!!!(heb i-phone gekocht in phoenix zonder kennis te hebben van lock/unlock/jailbreakellende en ondanks dat ik meneer de appleman verteld heb hem in nederland te willen gebruiken heeft hij mij dr niet over ingelicht)

Chrisl 10-12-10 18:08

Jawel, je moet alleen ff wachten tot de unlock beschikbaar is, dan kan je bellen, wellicht komt er ooit nog een officiele unlock beschikbaar.

iScorpio 10-12-10 22:29

Modbreak:

Heb nu al enkele keren hier een bericht moeten aanpasen of verwijderen vanwege off-topic of gebruik van schuttingtaal. Ik wil iedereen vragen elkaar met respect te behandelen. Mochten mensen dit toch niet kunnen, zullen we andere maatregelen moeten treffen.


xander86 11-12-10 16:00

hmmm, ok, maar er kan dus nog geen uitsluitsel gegeven worden wanneer dit is natuurlijk....denken jullie dat het dit jaar nog gebeurd?of kan het nog maanden duren? het vervelende is namelijk dat ik(na het gelezen te hebben op internet) mn simkaart verknipt heb...maar die werkte niet, dus heb ik vanuit USA bij T-mobile in Nederland een nieuwe micro-sim besteld...nu snappen jullie dus wel dat als ik over een week weer thuis ben ik geen simkaart heb om in mijn oude telefoon te proppen...

mcenet 21-01-11 12:12

Komt zeker geen nieuwe unlock alvorens de 4.3 update uitkomt
En dan is het nog de vraag...
Denk dat er veel nieuwe iPhone aanbiedingen op eBay te zien zullen zijn

RKDE89 21-01-11 14:20

Hoe kan ik mijn iphone 4.2.1 downgraden? naar versie 4.1

alvast bedankt,

Tommie1 21-01-11 19:06

Heren, Let nu eens even op! Iphone 4 met AT&T lock op bb 02-10-04 is nog niet te unlocken!!!!!!!! ook niet door een winkel of andere provider

NOT!!!!!!!:mad:

Chrisl 24-01-11 21:04

Een tweetal vogeltjes hebben me ingefluisterd dat er waarschijnlijk een officiele imei unlock aankomt voor AT&T. Meer info kan ik nog even niet geven, ik geef ook geen garantie, maar ik vertrouw deze vogeltjes wel.

Typ 81 24-01-11 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 632639)
Een tweetal vogeltjes hebben me ingefluisterd dat er waarschijnlijk een officiele imei unlock aankomt voor AT&T. Meer info kan ik nog even niet geven, ik geef ook geen garantie, maar ik vertrouw deze vogeltjes wel.

Nou, als ik zie welke wanhopige pogingen jij al hebt uitgehaald sinds de start van deze thread, is wel duidelijk dat je goedgelovig bent ;)

Chrisl 24-01-11 22:09

Je zou eens moeten weten....

Gesproken met een advocaat die een rechtzaak aangespannen heeft tegen Apple en AT&T, gesproken met de secretaresse van de CEO van AT&T, heel veel winkels via de mail gesproken of ze verwachten dat een unlock binnenkort komt. Gesproken met meerdere providers in meerdere landen waaronder Duitsland, Australie en Canada om te vragen of ze eens konden proberen om mijn imei in te voeren. Gesproken met Vodafone NL meerdere keren maar ook die kennen mijn imei (natuurlijk) niet........

etc etc etc etc.....

En nu twee vogeltjes uit Egypte die zweren dat er een unlock komt deze maand.

mail.eve 24-01-11 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 632674)
Je zou eens moeten weten....

Gesproken met een advocaat die een rechtzaak aangespannen heeft tegen Apple en AT&T, gesproken met de secretaresse van de CEO van AT&T, heel veel winkels via de mail gesproken of ze verwachten dat een unlock binnenkort komt. Gesproken met meerdere providers in meerdere landen waaronder Duitsland, Australie en Canada om te vragen of ze eens konden proberen om mijn imei in te voeren. Gesproken met Vodafone NL meerdere keren maar ook die kennen mijn imei (natuurlijk) niet........

etc etc etc etc.....

En nu twee vogeltjes uit Egypte die zweren dat er een unlock komt deze maand.

En Chrisl leefde nog lang en gelukkig :rolleyes::D:D

Guest-20180925190238 24-01-11 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 632674)
En nu twee vogeltjes uit Egypte die zweren dat er een unlock komt deze maand.

Ik heb net met Ramses II en Toetankhamon gesproken (dat zijn toch die twee Egyptische vogeltjes) en die bevestigen jouw vermoeden :D

Chrisl 24-01-11 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 632682)
Ik heb net met Ramses II en Toetankhamon gesproken (dat zijn toch die twee Egyptische vogeltjes) en die bevestigen jouw vermoeden :D

Ik zei ook dat ik niks kon garanderen, maar als het wel zo is?????


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve (Bericht 632679)
En Chrisl leefde nog lang en gelukkig :rolleyes::D:D


Ik moest iets toch??

King1987 24-01-11 22:36

Modbreak:
Mensen, dit is de allerlaatste waarschuwing, graag weer ontopic en niet offtopic!! Dank voor de medewerking!


Harrypotter 28-01-11 00:35

Ik heb geen AT&T maar Vodafone UK. Heb zelf wel AT&T gehad, maar verkocht en een Vodafone UK genomen :( Dat geeft nog iets meer ruimte qua unlock, want o wee als ik de bon te pakken krijg, is hij zo simlock vrij. Maar laat ik nou net geen bon hebben! Ik ben *** ten einde raad! :(:(:(

mcenet 28-01-11 06:29

Bon ? Welke bon bedoel je ?

DaanD 31-01-11 08:45

De untethered jailbreak EN unlock van 03.10.01 (en evt. 02.10.04) komen vanmiddag uit! Bron mag ik helaas niet vermelden ivm illegale content. Het gaat hier niet om Dev-team/MuscleNerd/p0sxninja/Geohot, nieuw iemand in de scene. Stay updated @ frontpage van deze site!

Edit: Het is waarschijnlijk een fake, in zijn eerst vid is in 'Airplane mode' Wi-fi gewoon aan en bij Network staat T-Mobile ipv Not Available. We wachten af.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:37.