iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Unlock AT&T Wie kan het? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/76248-unlock-at-and-t-wie.html)

leslow 14-04-11 17:53

***** AT&T ik hoorde dat het binnenkort wel mogelijk is om te unlocken maarja makkelijk om te zeggen, afwachten helaas. frustratieeeeeeeeeeeee!!!!!!:mad::mad:

Chrisl 14-04-11 22:05

Volgens een bron kan mijn AT&T lock er op 1 mei via imei (dat is ironisch idd) af. Ik wacht daar ff op, en op Vodafone en of het goedkoper gaat worden via bijv delocker.

wotter 14-04-11 23:24

Alleen jouw lock of ook die van anderen? En gratis of (ook) tegen betaling?

Handig voor anderen om te weten die nu 1 van de andere alternatieven overwegen.

leslow 15-04-11 00:08

superpaddy.nl wie gaat het uitproberen of heeft het al geprobeerd?

Chrisl 15-04-11 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wotter (Bericht 664319)
Alleen jouw lock of ook die van anderen? En gratis of (ook) tegen betaling?

Handig voor anderen om te weten die nu 1 van de andere alternatieven overwegen.

Voor mij gaat het waarschijnlijk (als het doorgaat) gratis worden, ik zal proberen om meerdere imei nummers die kant op te gooien.

Het verhaal is nu dat er bijna overal een unlock te krijgen zal zijn vanaf 1 mei.

jov 15-04-11 07:53

Dat zou op zich mooi zijn dat de unlock overal te verkrijgen is maar dan moet nog blijken wat de kosten zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ATT hier zo'n grote stap mee zet.

dre007 15-04-11 08:50

shit, ben het wachten beu en ging vandaag een kopen bij base! Maar nu doe je me weer twijfelen!!

dre

nb: mijn HTC gaat met veel plezier kapot tegen de muur vliegen om mijn frustraties van htc weg te werken!!

jov 15-04-11 09:03

Allemaal, het is gelukt via @SuperPaddyNL was wel 174 USD lichter maar dat mag voor mij de pret momenteel niet drukken.
Heb inmiddels een aantal sim's (KPN, TMOB, DU) geprobeerd en deze doen het allemaal.
-------
edit op fw 4.3.2 met bb 04.10.01

Chrisl 15-04-11 09:20

Kijk, das goed nieuws, sla je wel je gegevens op met SAM (dacht ik) om in de toekomst de unlock te kunnen behouden????

Heb deze site ook gevonden, weet alleen niet of het betrouwbaar is.

wotter 15-04-11 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 664356)
Voor mij gaat het waarschijnlijk (als het doorgaat) gratis worden, ik zal proberen om meerdere imei nummers die kant op te gooien.

Het verhaal is nu dat er bijna overal een unlock te krijgen zal zijn vanaf 1 mei.

Fingers crossed. Ik houd me aanbevolen, ben wachten sinds oktober wel beu :d

Chrisl 15-04-11 10:38

Anders ik wel, ben ook al vanaf augustus aan het zoeken en mailen en bende....

wotter 15-04-11 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 664381)
Kijk, das goed nieuws, sla je wel je gegevens op met SAM (dacht ik) om in de toekomst de unlock te kunnen behouden????

Heb deze site ook gevonden, weet alleen niet of het betrouwbaar is.

Ook wel typisch dat ze een "£39.99 (50 day brute force method)" voor Iphone 4 AT&T aanbieden. Volgens mij kan dit nog helemaal niet? Of zouden ze vooruit lopen op deze oplossing vanuit het dev-team...

leslow 15-04-11 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wotter (Bericht 664446)
Ook wel typisch dat ze een "£39.99 (50 day brute force method)" voor Iphone 4 AT&T aanbieden. Volgens mij kan dit nog helemaal niet? Of zouden ze vooruit lopen op deze oplossing vanuit het dev-team...

wat houd precies die 50 day brute force in?

Chrisl 15-04-11 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wotter (Bericht 664446)
Ook wel typisch dat ze een "£39.99 (50 day brute force method)" voor Iphone 4 AT&T aanbieden. Volgens mij kan dit nog helemaal niet? Of zouden ze vooruit lopen op deze oplossing vanuit het dev-team...

Denk niet dat dit iets met het Dev team te maken heeft, misschien noemen ze deze vorm van unlock wel brute force.

iPhoony 15-04-11 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wotter (Bericht 664446)
Ook wel typisch dat ze een "£39.99 (50 day brute force method)" voor Iphone 4 AT&T aanbieden. Volgens mij kan dit nog helemaal niet? Of zouden ze vooruit lopen op deze oplossing vanuit het dev-team...

Jongens, laat je toch niet zo gek maken met dat soort dubieuze websites. Hou het gewoon lekker bij de partijen die je hier voorbij ziet komen die betrouwbaar zijn zoals delocker.nl of mobilephoneunlockers. Waarom toch iedere dat risico willen lopen voor een paar euro minder terwijl de mensen hier op het forum voor jullie al het vooronderzoek hebben gedaan.

En even over die brute force unlock. Die bestaat dus helemaal niet. Dat is dus 40 pond in de zakken van die zakkenwassers en geen unlock voor jou. :cool:

wotter 15-04-11 17:08

Ik was ook niet echt van plan het te proberen :).

leslow 15-04-11 18:24

ik wacht nu 1 dag, en word al gek van het wachten. laat staan de mensen die al van september 2010 wachten. Dev Team hurry up!

mail.eve 15-04-11 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leslow (Bericht 664607)
ik wacht nu 1 dag, en word al gek van het wachten. laat staan de mensen die al van september 2010 wachten. Dev Team hurry up!

Lekker makkelijk, "verkeerde" telefoon kopen en vervolgens aan de zijlijn wachten tot andere jouw "probleem" kunnen oplossen. Ik zou zeggen doe ook eens wat;)

leslow 15-04-11 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve (Bericht 664616)
Lekker makkelijk, "verkeerde" telefoon kopen en vervolgens aan de zijlijn wachten tot andere jouw "probleem" kunnen oplossen. Ik zou zeggen doe ook eens wat;)

haha gast wat l*l je nou, kan jij hacken? als ik het kon was ik dag en nacht bezig. dus niet zo stompzinnig zitten brabbelen want daar heb ik niks aan. Thanks;)

Melvin18 15-04-11 19:08

hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaa ik heb eindelijk voor elkaar dat de iphone officieel unlockt is !!!!
TIP: herstel VOLLEDIG zodat je op het S.O.S. scherm krijgt als je dit niet krijgt lukt het dus ook niet.......en dit staat niet in de tekst die je erbij krijgt.
Dus delocker werkt goed!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:40.