iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Unlock AT&T Wie kan het? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/76248-unlock-at-and-t-wie.html)

Bambino 07-05-11 20:53

Jeetje, even het topic doorgelezen, wat is Chrisl toch een onzin aan het verkopen...

Chrisl 09-05-11 11:47

@bambino,

zolang jij niet weet wie of wat mijn bron is wil ik je aanbevelen om niet te vroeg te oordelen.

Ik heb nooit belooft dat het zou gaan lukken, maar ik heb er zelf nog een beetje vertrouwen in.

YvesT 16-05-11 15:08

Iemand toevallig een IMEI unlock laten doen door Haifeng uit Venlo?

YvesT 17-05-11 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door YvesT (Bericht 674053)
Iemand toevallig een IMEI unlock laten doen door Haifeng uit Venlo?

Voor degene die beweerde dat IMEI unlock niet mogelijk was van AT&T.
Heb met een paar mensen gesproken die daar ook hun AT&T hebben laten unlocken.

iScorpio 17-05-11 13:02

Modbreak:

Ik wil iedereen (opnieuw) aan onderstaande herinneren. Dus niet meer vragen naar de bekende (illegale) weg!

Gewijzigd beleid Gevey-unlock


wotter 17-05-11 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door YvesT (Bericht 674386)
Voor degene die beweerde dat IMEI unlock niet mogelijk was van AT&T.
Heb met een paar mensen gesproken die daar ook hun AT&T hebben laten unlocken.

Wanneer? Imei unlock is een tijdje mogelijk geweest via een medewerker van Apple zo gingen de geruchten. Alle aanbieders deden At&T unlocks via dit kanaal. Nadat de medewerker is ontslagen heb ik nergens meer gehoord dat het mogelijk was AT&T te factory unlocken. Zal voor Haifeng ook het geval zijn.

Verder zijn er geen legale manieren om een AT&T simlock te unlocken. Daarnaast is er geen exploit voor de basebands vanaf 02.10.04, dus of er er ooit een unlock vanuit het devteam komt (of anderen) en wanneer is een vraag die niemand kan beantwoorden.

Wat mij betreft een slotje op, want echt veel nieuws is er niet meer gemeld in dit topic de afgelopen tijd.

leslow 17-05-11 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wotter (Bericht 674392)
Wat mij betreft een slotje op, want echt veel nieuws is er niet meer gemeld in dit topic de afgelopen tijd.

er hoeft geen slotje op dit topic, ik denk dat iedereen in dit topic het leuk vind om te lezen als iemand weer iets weet, het is nu gewoon even wachten tot er een software matige unlock beschrikbaar komt of een goedkope imei unlock en dit topic is weer roodgloeiend.

je kan ook gewoon niet meer in dit topic komen, dan heb je nergens last van

dre007 17-05-11 14:21

volmondig mee eens! Het is niet omdat jullie een geunlockte iphone hebben dat iedereen dit heeft!

Dre


iphone 4 BB 01.10.04 (van september 2010!)

wotter 17-05-11 14:29

Ik heb ook geen geunlockte Iphone (02.10.04) , maar er is nu eenmaal weinig te melden over een unlock voor AT&T.

Maar ok, open of dicht het maakt mij ook niet uit :)

Echter, er wordt al sinds september 2010 op een softwarematige unlock gewacht die er nog niet is en misschien ook nooit komt. Gewoon even wachten is er dus niet bij, je wekt daarmee valse hoop. Ook op een goedkope of zelfs dure imei unlock is geen enkel zicht.
Dit topic roept momenteel vooral op tot discussiëren over niet legale oplossingen of geruchten die geen enkele houvast bieden en alleen maar meer vragen oproepen.

Maar ik zal je advies opvolgen en m'n abonnement op dit topic beindigen.

Verder kunnen de modjes het prima af. Just my 2 cents..... :cool:

YvesT 17-05-11 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wotter (Bericht 674392)
Wanneer? Imei unlock is een tijdje mogelijk geweest via een medewerker van Apple zo gingen de geruchten. Alle aanbieders deden At&T unlocks via dit kanaal. Nadat de medewerker is ontslagen heb ik nergens meer gehoord dat het mogelijk was AT&T te factory unlocken. Zal voor Haifeng ook het geval zijn.

Verder zijn er geen legale manieren om een AT&T simlock te unlocken. Daarnaast is er geen exploit voor de basebands vanaf 02.10.04, dus of er er ooit een unlock vanuit het devteam komt (of anderen) en wanneer is een vraag die niemand kan beantwoorden.

Wat mij betreft een slotje op, want echt veel nieuws is er niet meer gemeld in dit topic de afgelopen tijd.

Heb 2 dagen geleden contact gehad ermee, vertelde me dat het nog altijd mogelijk was.
Maar wel een wachttijd van 2 weken.

Rchdd 18-05-11 14:32

Onlangs een Iphone 4 aangeschaft uit Amerika. Uiteraard met een 3.10.01 baseband.

Heeft iemand enig idee of er nederlandse imei unlockers die betrouwbaar zijn? Na zo'n lange tijd, lijkt me het onwaarschijnlijk of er nog een softwarematige unlock komt..

iNemesis 18-05-11 14:40

Niemand kan AT&T doen. Heeft even gekund voor 2 weekjes, maar nu niet meer :)!

joost_ 18-05-11 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door YvesT (Bericht 674698)
Heb 2 dagen geleden contact gehad ermee, vertelde me dat het nog altijd mogelijk was.
Maar wel een wachttijd van 2 weken.

Iemand enig idee ofdat dit soort zaken betrouwbaar zijn??.. ik dacht namelijk ook dat imei unlocks voor AT&T op dit moment niet meer mogelijk waren.

YvesT 18-05-11 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis (Bericht 674879)
Niemand kan AT&T doen. Heeft even gekund voor 2 weekjes, maar nu niet meer :)!

Zullen het weten binnen een week of 2

iNemesis 19-05-11 01:17

ik betwijfel het .....dat het kan :)! Aangezien nu Apple extra gaat opletten....

iPhoony 19-05-11 12:02

Niemand kan AT&T via IMEI unlocken en dat komt omdat AT&T zelf die service ook niet biedt. De enige reden waarom het een tijd geleden kon, is omdat iemand een achterdeurtje in de Apple database had gevonden.

Iedereen die op dit moment anders beweert en waar je geld aan betaald, kun je net zo goed zien als een goed doel. Je krijgt zelf namelijk niets terug voor dat geld.

rochman 20-05-11 22:49

effe wachten hoor...de mijne werd pas na drie dagen unlock..toen was me maat op vakantie @nyc...

joost_ 25-05-11 16:12

Heeft iemand inmiddels al ervaring met die imei unlock van Haifeng uit Venlo??? Heb berichten gezien dat ze 't daar nog kunnen, maar lijkt me sterk..

Nono_Home 26-05-11 10:05

Nee AT&T imei unlocks zijn er niet meer.... het "gat" is dicht, tijdelijk of not is de vraag. Haifeng uit Venlo flest de boel als ze zeggen er nog over te beschikken.

Bron: Vriend en Apple medewerker, Memphis, TN, USA..

Doe er je voordeel mee, geloof je het niet laat dan de uitkomst ff weten :d

TeeBeej 08-06-11 23:07

Dus nu maar weer wachten op een volgende oplossing...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.