iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Unlock AT&T Wie kan het? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/76248-unlock-at-and-t-wie.html)

Rdeckers 04-05-12 09:19

Had je ook de mail gekregen dat t in resolving status was en in 10 tot 14 dagen opgelost was?

wsven 04-05-12 10:45

ik denk ook dat je een beetje geluk moet hebben met wie je aan de telefoon hangt. ik heb zowel gemaild als gebeld zonder enig succes...

mvg

alevo 04-05-12 16:21

Ik heb net gebeld, 1ste keer zeiden ze gewoon nee, 2de keer vroegen ze mijn IMEI nummer maar blijkbaar moet er een Proof Of Purchase zijn ???

Hoe hebben jullie dit opgelost ?

rubenowns 04-05-12 22:02

Ik denk dat het officieel afgelopen is :( heb nu al 5 verschillende medewerkers aan de lijn gehad de ene zegt dat het niet meer gaat als je geen at&t klant bent, daarna kreeg ik een kerel aan de lijn die zij dat het in orde was :D heb de iphone aangesloten (had al sterke twijfels) en inderdaad het werkte niet! Terug gebeld en ineens zijden ze direct dat als geen nummer hebt dat ze geen unlock's doen en bla bla... De laatste medewerker heeft mij direct na het vragen van mijn case nummer op de wachtlijn gesmeten :D

MacPassenger 04-05-12 22:53

Ik heb het 3x geprobeerd, ik moet gewoon minimaal 60 dagen aangesloten zijn bij AT&T.
Dus als iemand nog een kaartje heeft liggen :-)

iNemesis 04-05-12 23:28

Die medewerkers zitten elke keer wat anders te verzinnen waarom het niet kan :)! bij mij was het OM "Security Reasons". De iphone was wel niet gestolen dat niet ..

Rdeckers 05-05-12 11:08

Ga t via de voormalige att account, accountnummer en geldig postadres van n kennis proberen,als dat lukt kan ik er nog 4unlocken maar dan meld ik me wel!

Giso 05-05-12 12:24

Bericht verwijderd.

XIII 05-05-12 12:33

Een backup bevat geen jailbreak of unlock...

alevo 05-05-12 13:02

Tegen mij zeiden ze ook dat het eerst niet ging (1st keer gewoon een Nee, 2de keer wel imei gepakt maar gezegd dat het zonder proof of purchase niet ging) erna hebben nog wat vrienden voor mij gebeld en ja hoor! Er werden een paar keer een case nr aangemaakt en een paar uur erna kreeg ik een mail van AT&T dat mijn problem resolved was! Heb een restore gedaan en ben nu simlock vrij ! :-))

SebastianM 06-05-12 13:37

Bij mij helaas ook niet. In een mail terug krijg ik dit:

Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone.

We are unable to complete your request at this time due to the following reason(s):

• Invalid or no mobile/account associated with request.



Heb het originele simkaartje dat erin zat nog wel! Zal dat nog helpen op de een of andere manier?

elscroto 06-05-12 18:59

Bij mij is het wel gelukt :-) ik had me iPhone daar een maand gebruikt met een prepaid att kaartje (geen idee of dat me redding is geweest) maar had me aankoopbon ingescand en opgestuurd op basis van deze exceptie: "Exceptions:
? * *A person who purchased the iPhone from an authorized location at the
?no commitment? price and can provide proof of purchase"

Vanochtend kreeg ik de mail dat ie unlocked is en dat issie dus ook :-)

simo007 07-05-12 04:16

Ik heb een mail gekregen dat mijn problem is solved en ik heb mijn Iphone gedeactiveerd met SAM, vervolgens gekoppeld aan Itunes ik krijg te zien dat mijn iphone is unlocked (zie foto1 )
http://i49.tinypic.com/2n6dndi.jpg

Alleen op mijn iPhone gebeurt er niks. Hij zoekt even en dan staat er geen servies, wat doe ik verkeerd :confused:

wotter 07-05-12 08:53

De melding die je hebt gekregen kan volgens mij niets anders betekenen dan dat je Iphone unlocked is en ieder simmetje moet werken.

Zit het juiste sim-kaartje erin? Via instellingen handmatig gezocht naar 'aanbieders'? Iphone geprobeerd te rebooten? Ander sim-kaartje (van familielid ofzo) geprobeerd?

rubenowns 07-05-12 14:59

Ik heb een telefoon nummer en account van een kennis in usa maar daar kan ik niks mee doen denk ik.. Want de iphone zelf is nooit gebruikt geweest :( en ik wil het risico nie lopen dat haar account geblokeerd wordt. Zal vanavond nog maar een stuk of 10 keer bellen zeker. :(

1MMM5 07-05-12 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 791665)
Betekent dat dan dat die iPhone niet gestolen is :rolleyes: Ook verpakte iPhones kunnen gestolen worden, toch.

Als je die op eBay gekocht hebt kan je met de e-mails van AT&T als bewijs eventueel nog een klacht indienen tegen de verkoper wegens heling. Heb je die op Marktplaats.nl gekocht, ja dan....... (vul zelf maar in).

Ik kreeg ook een mail om security reasons. Nou gestolen was het zeker niet, omdat ik deze uit een Apple storen heb gekocht.

Guest-20180925190238 07-05-12 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1MMM5 (Bericht 792694)
Ik kreeg ook een mail om security reasons. Nou gestolen was het zeker niet, omdat ik deze uit een Apple storen heb gekocht.

De Amerikaanse Apple Stores verkochten tot 14.6.2011 toch alleen maar AT&T SIM-locked iPhones met een AT&T abonnement. Dus, AT&T zou jouw iPhone toch moeten unlocken als ex-abonnee.

alevo 07-05-12 15:49

In DFU mode aansluiten op iTunes en dan herstellen! Dan is je simlock actief!

Guest-20180925190238 07-05-12 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alevo (Bericht 792705)
In DFU mode aansluiten op iTunes en dan herstellen! Dan is je simlock actief!

Dat is niet goed :eek: De simlock zou inactief moeten zijn na een herstel :d

alevo 07-05-12 23:55

Ja je unlock actief bedoel ik natuurlijk :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:20.