iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Unlock AT&T Wie kan het? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/76248-unlock-at-and-t-wie.html)

Maximiliaan2004 11-06-11 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nono_Home (Bericht 677082)
Nee AT&T imei unlocks zijn er niet meer.... het "gat" is dicht, tijdelijk of not is de vraag. Haifeng uit Venlo flest de boel als ze zeggen er nog over te beschikken.

Bron: Vriend en Apple medewerker, Memphis, TN, USA..

Doe er je voordeel mee, geloof je het niet laat dan de uitkomst ff weten :d

Zeg geen dingen waar je geen verstand van heb!
Die Haifeng is een eerlijke jongen en hij heeft mijn iphone ook unlocked. De boel flessen doet hij zeker niet

Nono_Home 12-06-11 18:37

Welja tuurlijk....vandaar dat ie het zo druk heeft en de hele wereld alleen bij hem imei unlocks kan aanvragen... Ossenpoep. Imei unlocks voor AT&T zijn er niet meer P U N T

joost_ 13-06-11 21:11

Gezien het nieuwsbericht hier op IPC worden de iPhones in de US apple store vanaf woensdag waarschijnlijk simlockvrij verkocht. Denkt iemand dat de kans bestaat dat AT&T reeds verkochte iPhones van hun simlock af kan helpen binnenkort of is dat ondenkbaar??

Zit namelijk nog steeds met een AT&T gelockte iPhone 4 :(

Kevin 13-06-11 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joost_ (Bericht 682920)
Gezien het nieuwsbericht hier op IPC worden de iPhones in de US apple store vanaf woensdag waarschijnlijk simlockvrij verkocht. Denkt iemand dat de kans bestaat dat AT&T reeds verkochte iPhones van hun simlock af kan helpen binnenkort of is dat ondenkbaar??

Zit namelijk nog steeds met een AT&T gelockte iPhone 4 :(

Naar mijn weten kun je sowieso na 2 jaar je iPhone laten unlocken (gratis en legaal).
Aangezien je met een 3GS zit moet het dus lukken!

mail.eve 13-06-11 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin (Bericht 682939)
Naar mijn weten kun je sowieso na 2 jaar je iPhone laten unlocken (gratis en legaal).
Aangezien je met een 3GS zit moet het dus lukken!

Helaas gaat dat niet op voor een AT&T, tenzij jij ons vertel waar dit kan:confused:

joost_ 13-06-11 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin (Bericht 682939)
Naar mijn weten kun je sowieso na 2 jaar je iPhone laten unlocken (gratis en legaal).
Aangezien je met een 3GS zit moet het dus lukken!

. Op dit moment gebruik ik een 3gs inderdaad, maar helaas ligt er een gelockte iphone 4 in de kast :p

joost_ 20-06-11 12:27

Heeft iemand enig idee of er inmiddels nog wordt gewerkt aan een unlock?? Heb er al een tijd geen nieuws over kunnen vinden... Iemand nog hoop/ het idee dat hier bij iOS 5 verandering in komt??

108Cotrcie 20-06-11 12:47

ik weet het niet hoor maar mijn iphone 4 rockt al een tijdje op 4.3.3 simlock vrij dus het is blijkbaar wel mogelijk en met IOS5 ga daar maar niet vanuit dat dat makkelijk word apple is al vanaf het begin van de iphone bezig met het dwarsbomen van een jailbreak of unlock dus daar zullen ze met IOS5 ook wel een stokje voor proberen te steken

iPhoony 20-06-11 16:14

Delocker.nl biedt weer AT&T en SFR unlocks!!! :d:d:d:d:d Ik ga de mijne gelijk aanvragen. Wil niet weer net als vorige keer naast de boot vissen!!

sjoske45 20-06-11 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoony (Bericht 684910)
Delocker.nl biedt weer AT&T en SFR unlocks!!! :d:d:d:d:d Ik ga de mijne gelijk aanvragen. Wil niet weer net als vorige keer naast de boot vissen!!

Voor een unlock erg duur. 170 euries voor een 3Gs unlock :eek:

jibbs 24-06-11 16:17

Is het al gelukt met Delocker, want heb vanochtend ook unlock aangevraagd maar nog geen reactie, weet niet of er een wachttijd is?

Maximiliaan2004 24-06-11 16:56

op marktplaats biedt een HF uit budel ook AT&A voor 160 aan.
hij heeft alleen maar positieve recensies!

nouky 25-06-11 00:08

Ik heb ook unlock aangevraagd bij delocker de 21-06-11 maar heb nog steeds geen antwoord.

jibbs 25-06-11 17:53

oow okee, nog ff afwachten dus, maar op hun site staat 2 tot 4 dagen maar kan dus ook langer duren,

nickholtus 26-06-11 22:37

In een tweet van modmyi stat dat At&t stores nu tegen betaling kunnen unlocken

Garrett 28-06-11 01:38

Ik had weliswaar geen AT&T lock maar een Vodafone UK...
Toen heb ik bij Marktplaats gezocht, deze kerel:
Marktplaats.nl > imei unlock iphone 4 ATT USA IS TERUG - Reparatie en Onderhoud | Telecommunicatie in Budel, Noord-Brabant

En binnen 1 dag was mijn gelockte Vodafone UK toestel simlockvrij :)
(komt uit België, DE-KA uit Leopoldsburg)

Hoop dat deze info behulpzaam is...

mcenet 28-06-11 09:11

Tja 165 eurokes is wel genoeg, wordt wel een hele dure iPhone

Garrett 28-06-11 11:51

Klopt, mijn geluk was dat het Vodafone UK was dus ik was veel goedkoper klaar :)
Maar nooit meer gezeur met updates en/of ultrasn0w of basebands die niet ondersteund worden enz. enz. :)

jibbs 29-06-11 09:12

Hoelang duurde t bij jou ongeveer? want heb vrijdag betaald en heb toen een betaalbevestiging gehad maar sindsdien niks meer gehoord, en voor 165 euro mogen ze je best op de hoogte houden. Iemand die ook at&t heeft besteld en al wel wat heeft gehoord?

Maximiliaan2004 29-06-11 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jibbs (Bericht 687138)
Hoelang duurde t bij jou ongeveer? want heb vrijdag betaald en heb toen een betaalbevestiging gehad maar sindsdien niks meer gehoord, en voor 165 euro mogen ze je best op de hoogte houden. Iemand die ook at&t heeft besteld en al wel wat heeft gehoord?

Bij wie heb je het besteld?
Delocker? Of HF uit Budel


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:09.