Simlock simkaart gebonden ? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na een tijdje zoeken is m`n vraag nog niet beantwoord dus wellicht dat jullie hem kunnen beantwoorden uit praktijkervaring. Wanneer ik een iphone 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simlock simkaart gebonden ?
Hallo,
Na een tijdje zoeken is m`n vraag nog niet beantwoord dus wellicht dat jullie hem kunnen beantwoorden uit praktijkervaring. Wanneer ik een iphone 4 koop met een tmobile iphone abonnement of binnenkort vodafone/kpn, kan ik deze dan gebruiken met een simonly abonnement van dezelfde provider ? Of is de iphone gebonden aan de oorspronkelijke simkaart of iets dergelijks ? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarschijnlijk wel, het heeft niets met je simkaart te maken, maar met de aanbieder, t-labiel kpn of vodafoon. |
|
|||
|
|||
Thx!
Ik besef wel dat er een simlock op zit en snap dat dit doorgaans betekent dat hij aan een provider gekoppeld is! Echter, ik had wel eens gehoord dat sommige prepaid simkaarten van een provider het niet doen in een simlock abonnement toestel van dezelfde provider. Aangezien ik niet zelf wil bellen met m`n 'iphone abonnement', maar de iphone wil gebruiken met een sim only abonnement (van dezelfde provider )vroeg ik me af of dit problemen op kon leveren? |
|
|||
|
|||
Je kunt de telefoon als deze is gelocked door t-mobile met alle t-mobile simkaarten gebruiken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simlock vrij zonder simkaart te doen ? | rkltnk | Odido (T-Mobile) | 3 | 22-11-10 18:41 |
htc hero kpn simkaart in een simlock vrije iphone.! | zehsebashtc | KPN | 5 | 21-11-10 13:32 |
T-Mobile simlock sim card gebonden? | Nupa | Odido (T-Mobile) | 1 | 05-08-08 21:31 |
Simkaart met simlock | vizzavi | iPhone algemeen | 8 | 17-04-08 21:40 |
Simkaart met simlock ? | Apple-Flap | Archief | 3 | 01-03-08 11:38 |
|
|