Unlock van DeLocker werkt niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom zou je een restore moeten doen hiervoor????...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Waarom zou je een restore moeten doen hiervoor????
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Lijkt mij complete onzin, maar misschien dat er mensen met ervaring iets meer kunnen vertellen. Ik heb me wel laten vertellen dat ultrasn0w eraf moet. En dan pas aan iTunes hangen.
|
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik meen dat mijn iPhone gewoon nog een JB had toen T-Mobile hem unlockte.
(ultrasnow heeft er nooit opgestaan)
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door XIII; 14-11-10 om 23:43. Reden: Twijfel; weet niet zeker of hij JB'd was op moment van unlock... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oke, bedankt voor de reacties . Neem wel het zekere voor het onzekere en haal een prepaid kaartje en ga herstellen via iTunes. Groet, Katootje |
|
|||
|
|||
Heeft de locker op het moment nog steeds zoveel vertraging of gaat dat weer goed? Ik twijfel ook nog of ik ze ff geld en mijn IMEI nr zal doneren..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In ieder geval...herstel de telefoon en hang hem gewoon een uurtje aan iTunes erna... |
|
|||
|
|||
Je kan in principe gewoon zonder te herstellen officieel unlocken. Je moet alleen wel zorgen dat je voor de unlock Ultrasn0w of iets dergelijks qua unlock deïnstalleerd.
Het is voor zo'n bedrijf makkelijker om te zeggen dat je moet herstellen, zodat ze dan weten dat de software unlock er helemaal af is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Groet, Irma |
|
||||
|
||||
Vandaag de nieuwe unlock binnen gekregen van DeLocker!
Wederom doet deze helemaal niets! Je wordt er niet goed van....... |
|
||||
|
||||
@iPhone4GRo
Wat heb je precies binnen gekregen van ze dan??? |
|
||||
|
||||
DE bevestigingsmail dat de unlock is uitgevoerd en dat ik de handleiding in die mail moet uitvoeren om hem te unlocken
|
|
||||
|
||||
Aha, was ff bang dat je een code had ontvangen of zo....
|
|
||||
|
||||
Lijkt me sterk dat het niet werkt. Doe je het wel goed?
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=Jazzamataz;601317]Lijkt me sterk dat het niet werkt. Doe je het wel goed?[/QUOte}
Kan m.i. niets verkeerds doen als ik de handleiding opvolg... |
|
||||
|
||||
De handleidingen zijn vrij duidelijk idd.
Kun je de handleiding ff plakken hier? Kijken of het dezelfde is als iedereen krijgt. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb eerst via Cydia Utrasn0w verwijderd en vervolgens de instructie gevolgd van DeLocker. Na een half uurtje klaar!!!! Kan nu lekker updaten en jb. Groetjes, Irma |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Unlock 4.2.1 werkt niet | dj_mbs | Unlock | 1 | 18-05-11 15:30 |
iPhone 4: DeLocker definitieve unlock | gundamangel | Unlock | 0 | 05-04-11 20:55 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
Unlock werkt niet :( | Petrovic | Archief | 1 | 15-08-09 13:46 |
iPhone 3G: Unlock werkt niet meer naar de verandering van baseband | tom91 | Unlock | 5 | 29-12-08 18:50 |
|
|