Unlock van DeLocker werkt niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Katootje GELUKT!! Heb eerst via Cydia Utrasn0w verwijderd en vervolgens de instructie gevolgd van DeLocker. Na een half uurtje klaar!!!! Kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Misschien komt het omdat ik net op hun website lees, dat zei alleen voor de iPhone 4 een Orange France Unlock verkopen, dus geen T-Mobile enz..?
Ze verkopen ze toch wel: heb niet goed gekeken. Laatst gewijzigd door r3no; 18-11-10 om 17:51. |
|
|||
|
|||
wacht sinds maandag op mijn unlock via delocker, ben benieuwd.. hopelijk morgen ofzo :S
|
|
||||
|
||||
En al voor mekaar ?
|
|||
|
|||
kom nu net thuis en zie een mail van de locker. Heb nu net me phone aangesloten op itunes, over kwartiertje ff eraf halen en er weer op... Hopelijk doet ie het dan!
|
|
|||
|
|||
Yes! Me KPN simkaartje doet het weer in me iphone!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Goed nieuws voor jou dan....
Mijn 4G doet nog steeds niets..... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou toch nog een contact opnemen want volgens mij is er wel wat fout gegaan bij jou. Je weet zeker dat je een NL T-Mobile locked toestel hebt ? |
|
||||
|
||||
Ja, dat weet ik zeer zeker....
DeLocker meerere malen gesproken via mail en meerdere keren een nieuwe poging gewaagd Ze hebben toegezegd dat morgen een nieuwe unlock binnen komt voor mij en als die niet werkt, ik mijn geld terug krijg! Jullie horen het dus nog.... |
|
||||
|
||||
Nou, er is nieuws...
Ze krijgen het na 3 weken niet voor elkaar...... Er is een refund onderweg.... Echt ***** allemaal.... SLOTJE GRAAG! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Unlock 4.2.1 werkt niet | dj_mbs | Unlock | 1 | 18-05-11 15:30 |
iPhone 4: DeLocker definitieve unlock | gundamangel | Unlock | 0 | 05-04-11 20:55 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
Unlock werkt niet :( | Petrovic | Archief | 1 | 15-08-09 13:46 |
iPhone 3G: Unlock werkt niet meer naar de verandering van baseband | tom91 | Unlock | 5 | 29-12-08 18:50 |
|
|