//

unlock SFR France

unlock SFR France discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn SFR unlock (via delocker.nl) is inmiddels binnen. Heb het direct geprobeerd en het werkt! Lange wachten is toch beloond. @Coolstoten Ik heb ook SAM ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 30-04-11, 09:50
tetck6 tetck6 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Mijn SFR unlock (via delocker.nl) is inmiddels binnen. Heb het direct geprobeerd en het werkt! Lange wachten is toch beloond.

@Coolstoten Ik heb ook SAM gebruikt om m'n Iphone te deactiveren. Enig verschil is dat ik niet "method by country" methode heb gebruikt maar hem gewoon op auto heb laten staan.
Mocht dat niet werken dan kan je ook je Iphone terug zetten naar de fabrieksinstellingen (Instellingen>Algemeen>Stel opnieuw in). Vervolgens kan je het toestel opnieuw activeren met Itunes.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 30-04-11, 12:03
Coolstoten Coolstoten is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

Had je eigenlijk een simkaart in via sam tijdens het activeren? Ik ga zo even proberen! Bedankt!!
  #183  
Oud 30-04-11, 14:37
Coolstoten Coolstoten is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

Beste tetck6, het werkt niet kan iemand mij helpen??
  #184  
Oud 30-04-11, 15:30
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Bij mij hetzelfde probleem heb ook die stappen gevolgt en kan na de update mijn iPhone niet eens fatsoenlijk meer gebruiken. Ik moet verbinden met itunes maar nog steeds geen unlock :S
  #185  
Oud 30-04-11, 20:07
Coolstoten Coolstoten is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

Ja echt ramp met die iPhone!! Zelfs al is het een carrière unlock! Help ons iemand pls?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caspar10 Bekijk bericht
Bij mij hetzelfde probleem heb ook die stappen gevolgt en kan na de update mijn iPhone niet eens fatsoenlijk meer gebruiken. Ik moet verbinden met itunes maar nog steeds geen unlock :S
  #186  
Oud 01-05-11, 11:10
tetck6 tetck6 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coolstoten Bekijk bericht
Ja echt ramp met die iPhone!! Zelfs al is het een carrière unlock! Help ons iemand pls?
Dat is echt balen. Zelf heb ik het volgende gedaan en dat werkte:
- Iphone jailbreaken met Pwnagetool (4.3.1)
- SAM geïnstalleerd via Cyda (http://repo.bingner.com)
- Simkaart in m'n telefoon gedaan.
- SAM gestart -> Utilities -> De-activate iPhone
- Aangesloten op Itunes en geactiveerd

Zoals ik eerder al suggereerde zou je ook een factory reset kunnen uitvoeren maar ik neem aan dat je dat al hebt geprobeerd?

Als het bovenstaande allemaal niet werkt zou je ook kunnen proberen om een custom firmware zonder activatie aan te maken met Pwnagetool (of redsnow) en deze vervolgens te installeren. Als het goed is kan je jouw iPhone vervolgens activeren via Itunes. Dit is overigens geheel theoretisch, heb het zelf niet getest.

Heel veel succes.
  #187  
Oud 01-05-11, 12:25
halil66 halil66 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 19
Standaard

Hallo mensen,

ik had weken geleden unlock aangevraagd van delocker, ik had paar dagen terug een mail ontvangen dat het is gelukt, ik volg de stappen alleen het lukt gewoon niet, wat kan de probleem zijn dan???

groetjes
  #188  
Oud 01-05-11, 16:16
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

@tetck6 Gelukkig dat het bij jou wel is gelukt, ik kan nu zelfs het menu niet meer in. Krijg alleen maar z'n scherm dat ik moet verbinden met Itunes.
  #189  
Oud 01-05-11, 18:07
tetck6 tetck6 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caspar10 Bekijk bericht
@tetck6 Gelukkig dat het bij jou wel is gelukt, ik kan nu zelfs het menu niet meer in. Krijg alleen maar z'n scherm dat ik moet verbinden met Itunes.
Kan me voorstellen dat het echt super frustrerend is aangezien je al meer als een maand erop wacht.

Wat voor melding krijg je eigenlijk op het moment dat je nu jouw iPhone koppelt aan iTunes? En heb je op dat moment je Simkaart in je toestel zitten?
  #190  
Oud 01-05-11, 20:29
Coolstoten Coolstoten is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

tetck6,

ik heb jou methode geprobeerd maar het is mij niet gelukt . Zoals ik hier eerder al een post had aangegeven krijg ik de volgende melding:

iTunes kan niet nagaan of er een update voor de aanbiederinstellingen op uw iPhone beschikbaar is. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1651).

Ik zit me af te vragen of dat te maken heeft met de IOS 4.3.2 want die jij gebruikte was 4.3.1.... Ik ga dat maar eens proberen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tetck6 Bekijk bericht
Kan me voorstellen dat het echt super frustrerend is aangezien je al meer als een maand erop wacht.

Wat voor melding krijg je eigenlijk op het moment dat je nu jouw iPhone koppelt aan iTunes? En heb je op dat moment je Simkaart in je toestel zitten?
  #191  
Oud 01-05-11, 20:32
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Ik denk haast dat het een fout is van Delocker. Activeren hoort heel simpel te zijn, iphone in de PC pluggen, iphone zo nodig updaten en alles moet vanzelf gaan. Als dit niet lukt is het waarschijnlijk iets anders.
  #192  
Oud 01-05-11, 21:48
Coolstoten Coolstoten is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik kreeg van delocker als bericht:

Hallo,


Bedankt voor uw reactie.


Erg vervelend dat uw unlock niet wil lukken. We hebben onze leverancier gevraagd uw unlock te controleren. Zodra wij een reactie krijgen, brengen wij u hiervan op de hoogte.


Onze excuses voor het ongemak.




Met vriendelijke groet,


DeLocker

Ik denk dat VChrisNL gelijkt heeft. Ik zal mensen die hetzelfde problemen tegen lopen op de hoogte houden!
  #193  
Oud 02-05-11, 20:04
Coolstoten Coolstoten is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

Jij ook al? En dan nog wel een hele maand!! Ik vind het niet kunnen. Eerst zeggen dat het unlock doorgevoerd is en laten ze mensen gewoon wachten.. Ik heb liever dat ze eerlijk zeggen dat we langer moeten wachten.. Ik hoop dat ze uiteindelijk dit probleem wel oplossen.
  #194  
Oud 02-05-11, 20:33
iPhoony iPhoony is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coolstoten Bekijk bericht
Jij ook al? En dan nog wel een hele maand!! Ik vind het niet kunnen. Eerst zeggen dat het unlock doorgevoerd is en laten ze mensen gewoon wachten.. Ik heb liever dat ze eerlijk zeggen dat we langer moeten wachten.. Ik hoop dat ze uiteindelijk dit probleem wel oplossen.
Ik zou me niet zo zorgen maken joh. Ze hebben bij DeLocker mijn unlock en die van vele anderen geregeld.

Het is gewoon een lastige business die unlocks. Het verloopt toch allemaal via van die via-via kanaaltjes en dan gaat er weleens wat mis. Ze lossen het heus wel voor je op, kwestie van geduld. En je weet wat ze zeggen, dat is een schone zaak.
  #195  
Oud 02-05-11, 22:04
Coolstoten Coolstoten is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

Oke vooruit ik zal wachten
  #196  
Oud 02-05-11, 22:38
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Na mijn mailtje van vanavond kreeg ik de volgende mail terug van DeLocker:


Citaat:
Hallo,

We hebben onze leverancier gevraagd wat de status van uw unlock is. Wellicht is deze uit het zicht geraakt, gezien het een behoorlijke tijd geleden is dat deze aan is gevraagd en niet opnieuw onder de aandacht is gebracht.

Zodra wij een reactie krijgen, zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.


Met vriendelijke groet,

DeLocker
Hoop dat mijn unlock nu snel word gerealiseerd want ik ben bereid die iPhone uit het raam te gooien.
  #197  
Oud 03-05-11, 12:22
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tetck6 Bekijk bericht
Kan me voorstellen dat het echt super frustrerend is aangezien je al meer als een maand erop wacht.

Wat voor melding krijg je eigenlijk op het moment dat je nu jouw iPhone koppelt aan iTunes? En heb je op dat moment je Simkaart in je toestel zitten?
De SIM-kaart in deze iPhone is met een pin gelocked, krijg ik als melding. Zonder simkaart is het plaats een geldige simkaart enzovoort. Kan nu helemaal niks meer ermee, kan geen menu in hij moet nu geactiveerd worden.

Ik vind het wel jammer dat ze eerst sturen dat mijn unlock is doorgevoerd en vervolgens is het allemaal weer niet gelukt. Je wordt gewoon blij gemaakt met een dooie mus. Beter dat als ze de volgende keer zeggen dat ik moet connecten met iTunes dat hij het gewoon doet, want ik heb er zo genoeg van. En ja ik weet nu dat het dom was om een gelockte telefoon te kopen
  #198  
Oud 11-05-11, 23:27
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Puur interesse: is jullie unlock al doorgevoerd?
  #199  
Oud 11-05-11, 23:34
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Heb vorige week bericht gehad dat de Franse leverancier van delocker niet zo snel is en of ik nog een aantal dagen geduld had. Vandaag weer een mail gestuurd dat ik twijfels heb of mijn toestel überhaupt nog wel unlocked wordt en met de vraag of ze er wat druk achter willen zetten. Morgen krijg ik antwoord. I'll keep you posted.
  #200  
Oud 11-05-11, 23:35
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Super! Thank you!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock voor orange france jorian Unlock 10 13-04-11 16:34
iPhone 4: iphone 4 SFR!! halil66 Unlock 38 08-04-11 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:29.