unlock SFR France discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door borisbaco FRA SFR Unlock Codes iemand een beetje bekend?? ziet er goed uit Ziet er heel goed uit en daar mee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zeg! DOEN !!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn sfr unlock poging opgegeven, ik ga morgen een ip4 neverlock toestel ophalen. ben er klaar mee met dat wachten en gezeur... pff
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb um. Niet geprobeerd nog?! Ieamand wel?
|
|
|||
|
|||
Nee ik ben het wachten echt zat nu,, ik ga hem proberen te verkopen of inruilen via marktplaats. Zodat ik een neverlocked toestel kan halen.
Als jullie misschien toch nog een imei unlocker voor sfr hebben gevonden please post |
|
|||
|
|||
ditto, maar ik ben zover dat ik gewoon klaar ben met apple vanaf nu. met die firmware en baseband updates en al die macht die ze willen blijven houden
|
|
|||
|
|||
Ben dit tegen gekomen iPhone 4 Unlock Code for Unlocking SFR France | Mobile Phone Unlockers weet niet of iemand hier al ervaring mee heeft?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het geld overgemaakt, en wacht nu af!
Zodra ik wat meer weet als het werk meldt ik me hier Fingers crossed! |
|
|||
|
|||
hoop dat het werkt dan doe ik het ook!
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook het geld overgemaakt, laten we onze fingers crossed houden. Kreeg te horen dat het 3 tot 5 dagen kan duren.
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Wat is de prijs voor het unlocken van iphone 4 SFR bij deze ? Ik heb de prijs niet gevonden ? |
|
|||
|
|||
staat er momenteel erbij
voor iPhone 4 140 USD ik ben eens benieuwd... |
|
|||
|
|||
Ik heb €100,- betaald... Veel
Maar ben ut gezrik moe dus ik ontvang hopelijk deze week nog de mail |
|
|||
|
|||
Ja ik ook, ik heb het betaald want de irritaties, frustraties en het lange wachten werd me teveel. Hopelijk gaat het werken en kan ik me Iphone nog voor de kerst gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Ik heb t zondag gedaan... Kreeg gelijk een reactie! Ik gad iets verkkerd gedaan, gelijk afgehandeld en als reactie kreeg ik te horen binnen 2/7 dagen een email te ontvangen!
|
|
||||
|
||||
I wish you guys good luck
|
|||
|
|||
Gasten ik ben zo blij !! Heb vanavond een mail gehad dat de telefoon unlockt is. En ik ga maar hopen dat alles goed gaat, en niet dat ik em voor nix naar 4.2 update en nog verder van huis ben.
Gelukkkig nam ik de gok, en ben ik verlost van die k** SFR simlock . Eindelijk het lange wachten is over, Hoe is het bij jouw gegaan Boris? |
|
|||
|
|||
Nog geen reactie!! maybe morge jan niet wachten!!!
|
|
|||
|
|||
Kijk ook in je ongewenste map daar lag de mijne tussen met volle verbaasing, want dit is sneller dan ze hadden opgegeven!
|
|
|||
|
|||
ik heb de mail binnen hem zometeen eff testen!!!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: unlock voor orange france | jorian | Unlock | 10 | 13-04-11 17:34 |
iPhone 4: iphone 4 SFR!! | halil66 | Unlock | 38 | 08-04-11 19:49 |
|
|