//

Iphone 3G niet unlocked krijgen

Iphone 3G niet unlocked krijgen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hey. ik ben nieuw hier, zal even wat vertellen. ik heb sinds kort een iphone 3G 8gb in mijn bezit. had er erg goede verhalen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-10, 15:28
minifreakje minifreakje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard Iphone 3G niet unlocked krijgen

hey. ik ben nieuw hier, zal even wat vertellen. ik heb sinds kort een iphone 3G 8gb in mijn bezit. had er erg goede verhalen over gehoord en wou zelf graag een nieuwe telefoon dus vandaar een iphone. ik heb hem 2e hands van marktplaats gehaald. nu heb ik er een aantal problemen mee gehad, misschien dat jullie mij verder kunnen helpen want ik weet het nu echt niet meer.

vrijdag toen ik me iphone kreeg was hij al simlock vrij, omdat er nog een aantal gegevens en bestanden van de vorige eigenaar opstonden heb ik de iphone proberen te reseten. tijdens het reseten is er iets fout gegaan waardoor de iphone telkens bleef vastlopen (heet the apple ring of death heb ik gelezen). hierdoor kwam ik niet verder dan dat ene apple teken. na 2 dagen heb ik hem toch weer aan de praat gekregen door hem in de DFU mode te zetten.
daarna probeerde ik mijn vodafone simkaart erin te doen en kwam me iphone er mee dat hij de simkaart niet kon lezen/niet geldig is. me itunes herkende de iphone wel maar ook die zei dat er iets niet klopte met me simkaart. daarna heb ik het geprobeerd met een simkaart van een andere provider (T-mobile 3x, KPN 2x). ook deze deden het niet, zelfs eentje van T-mobile die in de iphone 3GS van me zus zat niet.
me iphone is dus na het reseten ook zijn simlock kwijtgeraakt en ik weet niet hoe ik nu verder moet. heb Ziphone ook geprobeerd maar die kan me iphone niet vinden.

weet iemand wat ik nu zou kunnen proberen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-10, 16:17
hellboysz's schermafbeelding
hellboysz hellboysz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 160
Standaard

Waarschijnlijk een buitenlandse Iphone. Als de nieuwe firmware erop staat moet je wachten op de unlock!

Greets
__________________
pwned
  #3  
Oud 17-11-10, 16:57
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Even hier kijken: iPhone Jailbreak en Unlock - Jailbreak op iPhoneclub.nl om je iPhone te jailbreaken (kijk bovenaan bij keuzehulp jailbreak). Kan al met de nieuwste firmware iOS 4.1.

Dan kijk je hier: iPhone Jailbreak en Unlock - Jailbreak op iPhoneclub.nl om vervolgens je iPhone 3G te unlocken. Kan al met de nieuwste firmware iOS 4.1.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #4  
Oud 17-11-10, 18:14
minifreakje minifreakje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard

okee dankje zal even me best gaan doen ik weet zelf niet of de iphone uit het buitenland komt. had de iphone opgehaald van iemand uit noord-holland
  #5  
Oud 17-11-10, 18:18
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Maakt niet uit of de iPhone uit het buitenland komt of niet.
  #6  
Oud 17-11-10, 18:32
minifreakje minifreakje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard

zit nu even te proberen met spirit. die kwam met een foutmelding. weet niet of dat aan de firmware ligt want kan zelf ook niet vinden welke firmware ik heb. mijn iphone komt namelijk op dit moment niet verder dan dit scherm :
http://www.winandmac.com/wp-content/.../iphone112.png
  #7  
Oud 17-11-10, 18:46
minifreakje minifreakje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard

hey. heb de programma's die u mij aanrade geprobeert en bij 2 van de programma's (redsnow en snowbreeze) vroegen ze om een .ipsw bestand. heb me computer afgespeurd maar kon dat bestand niet vinden. spirit kreeg een error en bij pwnagetool startte hij itunes op en itunes vroeg of er een geldige simkaart inkon. kom er op dit moment nog niet helemaal uit
  #8  
Oud 17-11-10, 19:46
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minifreakje Bekijk bericht
hey. heb de programma's die u mij aanrade geprobeert en bij 2 van de programma's (redsnow en snowbreeze) vroegen ze om een .ipsw bestand. heb me computer afgespeurd maar kon dat bestand niet vinden
Een ipsw bestand is de firmware file die je blijkbaar nodig hebt
Kun je hier vinden.
  #9  
Oud 17-11-10, 20:37
minifreakje minifreakje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard

nu heb ik de firmware 4.0 op me computer staan, hoe krijg ik die nu op me iphone?:$ sorry misschien voor deze vragen maar ben nieuw in het apple gebeuren en ben zowiezo niet de meest computer technische. me iphone is nu nog vergrendeld dus kan er niks mee doen via itunes.
  #10  
Oud 19-11-10, 18:04
minifreakje minifreakje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard

hey.
nu 2 daagjes later begin ik redelijk mijn geduld te verliezen haha weet iemand of je de iphone werkend krijgt door een nieuwe prepaid simkaart van T-mobile aan te schaffen? ik hoorde dat dat ongeveer 15 euro kost dus misschien zou ik me iphone dan zou werkend kunnen krijgen. weet iemand hier meer over of heeft iemand hier al meer ervaringen mee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: 2e hands iphone 4 unlocked of niet? Efron Unlock 2 30-01-11 05:11
iPhone 1e gen.: iPhone wel unlocked niet activated! Meneer Guggenheimer Unlock 1 01-11-10 13:32
Iphone 3G niet in DFU te krijgen ceng0 iPhone algemeen 8 24-02-09 17:22
unlocked Iphone werkt niet in UK snstha Archief 2 02-04-08 17:38
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked efefes Unlock [archief] 2 13-11-07 15:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:07.