Baseband 05.13.04 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone Users Ik heb vandaag mijn iphone 3gs verkocht via markplaats. Morgen komt hij het ophalen maar er staan nog gegevens van mij op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Baseband 05.13.04
Beste Iphone Users
Ik heb vandaag mijn iphone 3gs verkocht via markplaats. Morgen komt hij het ophalen maar er staan nog gegevens van mij op de iphone ik wilde alles verwijderen ervan.Hoe kan ik dit doen? En ik wil de Unlock behouden, want het heeft een t-mobile simlock alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je niet wil restoren zal je handmatig een aantal zaken weg moeten gooien.
|
|||
|
|||
maar als ik het restore via itunes naar 4.0.1 weer gaat mijn baseband dan veranderen?
|
|
|||
|
|||
baseband
je moet effe snowbreeze downloaden dan een custom ipsw aanmaken zorg wel effe dat je hacktivation uitzet anders trekt je batterij nog al snel leeg
vervolgens als je een custom ipsw bestand gemaakt heb moet je hem in dfu mode zetten met snowbreeze en dan itunes openen shift ingedrukt houden dan herstellen en dan je custom ipsw selecteren vervolgens heb je firmware 4.1 erop staan met baseband 05.13.04 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Baseband 05.14.02 | HA-iphone | Unlock | 2 | 26-11-10 17:36 |
iPhone 3G: fw 3.1 baseband 05.11.07 | bettina | Unlock | 0 | 30-05-10 18:22 |
[bricked] Baseband/IMEI/Wi-Fi weg, baseband restore mislukt | norckon | Unlock [archief] | 21 | 13-03-08 22:16 |
|
|