Hulp aub, 4.1 downgraden naar 4.0 (baseband 05.14.02) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iphone 3g geupdate naar 4.1 en gejailbreakt, alleen kwam erachter dat hij dan gesimlocked is. Ik wou dus terug naar 4.0 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulp aub, 4.1 downgraden naar 4.0 (baseband 05.14.02)
Hallo,
Ik heb mijn iphone 3g geupdate naar 4.1 en gejailbreakt, alleen kwam erachter dat hij dan gesimlocked is. Ik wou dus terug naar 4.0 omdat ik daar ultrasn0w kan gebruiken. Heb in mijn cydia gekeken, en er stond SHSH: 4.0 , 4.0.1, 4.0.2, 4.1. Heb dus 4.0 gedownload, en ben naar itunes gegaan. Shift+herstellen gedrukt, en 4.0 aangeklikt. Hierna kreeg ik een foutmelding(3194). Weet iemand hoe ik mijn iphone 3g toch kan downgraden? Heb mijn iphone echt weer nodig als TELEFOON. Op dit moment kan ik er niks mee zolang ik geen simkaat heb AUB HULP !! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vandaaag wordt de nieuwe ultrasn0w uitgebracht ...
Dus nog even geduld |
|
|||
|
|||
Bedankt voor uw reactie. Dan hoef ik tenminste de moeite om hem te downgraden niet te doen.
Mvg |
|
||||
|
||||
OK, dan doen we hier een slotje op.
(baseband downgraden was je ook alleen gelukt als je bootloader 5.08 op je 3G hebt; kleine kans).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Hulp nodig bij downgraden van firmware 3.1.3 naar 3.1.2 - Verzameltopic | danijel-p | Jailbreak | 119 | 30-03-10 12:55 |
Baseband Downgraden Hulp | VirtuaCash | Archief | 1 | 15-04-09 20:03 |
iPhone 1e gen.: 2.2 -> 2.1 -> 1.1.4 ? hulp aub | Bonifacio_lO2 | Unlock | 4 | 04-03-09 08:35 |
|
|