Unlock iphone 2G fout 1011 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) dag iedereen, ik heb nu een iphone 2G van een vriend en hij werkt niet want hij moet unlocked worden, maar telkens als hij in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock iphone 2G fout 1011
dag iedereen,
ik heb nu een iphone 2G van een vriend en hij werkt niet want hij moet unlocked worden, maar telkens als hij in DFU staat, en ik wil hem herstellen en bijwerken komt er op het einde op : de iphone iphone kan niet worden hersteld Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. kheb al heel wat afgezocht, maar snapt niet veel van sommige posts, dus vraag ik of iemand hier het wat simpel kan uitleggen wat ik moet doen, ik werk met windows en heb itunes staan. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone 2g unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: wat doe ik fout? iPhone 4 Unlock | gotime | Unlock | 17 | 26-10-10 18:56 |
Orig iPhone wil niet meer , error 1011 | Data | iPhone algemeen | 0 | 03-11-09 17:56 |
onbekende fout (6) bij herstellen na 1.1.3. unlock | gracha | Unlock [archief] | 10 | 12-02-08 23:06 |
iPhone (VS) - firmware 1.1.1 unlock fout? | h4a | Unlock [archief] | 34 | 06-11-07 11:14 |
De iPhone kan niet worden Hersteld. foutcode 1011 | Keff | Unlock [archief] | 4 | 06-11-07 10:06 |
|
|