//

Unlock iphone 2G fout 1011

Unlock iphone 2G fout 1011 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) dag iedereen, ik heb nu een iphone 2G van een vriend en hij werkt niet want hij moet unlocked worden, maar telkens als hij in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-11-10, 15:42
iphoneloverke iphoneloverke is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard Unlock iphone 2G fout 1011

dag iedereen,
ik heb nu een iphone 2G van een vriend en hij werkt niet want hij moet unlocked worden, maar telkens als hij in DFU staat, en ik wil hem herstellen en bijwerken komt er op het einde op : de iphone iphone kan niet worden hersteld Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan.
kheb al heel wat afgezocht, maar snapt niet veel van sommige posts, dus vraag ik of iemand hier het wat simpel kan uitleggen wat ik moet doen, ik werk met windows en heb itunes staan.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone 2g unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: wat doe ik fout? iPhone 4 Unlock gotime Unlock 17 26-10-10 17:56
Orig iPhone wil niet meer , error 1011 Data iPhone algemeen 0 03-11-09 16:56
onbekende fout (6) bij herstellen na 1.1.3. unlock gracha Unlock [archief] 10 12-02-08 22:06
iPhone (VS) - firmware 1.1.1 unlock fout? h4a Unlock [archief] 34 06-11-07 10:14
De iPhone kan niet worden Hersteld. foutcode 1011 Keff Unlock [archief] 4 06-11-07 09:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.