Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi,kan iemand een stap voor stap (dus voor noobs)unlock voor een 3G 4.1 naar 4.2 en simlockvrij. Want dit gaat nooit lukken zo. Please help ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoi,kan iemand een stap voor stap (dus voor noobs)unlock voor een 3G 4.1 naar 4.2 en simlockvrij.
Want dit gaat nooit lukken zo. Please help me!!!!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Idd graag een goede handleiding om OS 4.1 te unlocken heb namelijk weinig zin om 20,- euro te dokken om hem te laten unlocken op de markt en hem dagen kwijt te zijn.
|
|
|||
|
|||
hallo
hier nog 1 snap er echt geen zak van heb 4.1 erop oude bootroom . kan iemand aub helpen. hoop iets te horen. jelluhh@hotmail.com |
|
|||
|
|||
hallo mensen ik had een Iphone 3g met IOS 4.1 en BB 05.14.02, heb deze gewoon via itunes geupgrade naar 4.2, daarna 4.2 gejailbreaked met Redsn0w 0.9.6b5 en tevens ipad bb eropgezet daarna Repo666 toegevoegd en geinstalled en unlock succesvol echter alleen springboard crasht nu zo gauw dat ik een op bericht (sms) klik. wel iemand ideeen ??
Grtzz Laatst gewijzigd door Vipertjuh; 29-11-10 om 17:26. |
|
||||
|
||||
Ik ga zodra ik thuis ben na het eten zelf mijn iphone op ios 4.1 unlocken, ik zal zoveel mogelijk print screens ervan maken en hopelijk een duidelijk stappenplan maken!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hey, ik heb hetzelfde geprobeerd dan jij en ik loop vast op een aantal punten. Het betreft een 3G iPhone, 5.14.02, 4.1. Heb geprobeerd firmware 4.1 te upgraden naar 4.2.1 via iTunes, toen ging het mis, en heb ik doen herstellen via iTunes en nu zit ik vast in het ´no SIM card installed, only emergency call´ scherm. Is er een manier om hieruit te komen zonder gebruik te maken van een extra simkaart, die ik niet heb. Verder heb ik de nieuwe redsn0w_win_0.9.6b5 gedownload, de iOs 4.2.1.ipsw accepteerd redsnOw niet. Wat doe ik hier fout? BVD |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door fxdwg123; 29-11-10 om 17:25. |
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp moet ik als ik 4.2.1 wil (wat ik wil) eerst updaten naar 4.2.1. en dan met redsn0w cydia en ipad bb erop zetten?
Edit: En de iPad baseband die hoef ik toch niet te downloaden? Die zit toch al in redsnow? Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door Tijss; 29-11-10 om 17:28. |
|
|||
|
|||
Yip...en aan het einde Cydia upgraden en dan ultrasn0w via Cydia er op zetten. Klopt dat Redsn0w die baseband zelf ophaalt (schijnt van de Apple servers), maar ik zou voor de zekerheid de baseband ook op je eigen PC opbergen voor het geval Apple toegang tot die iPad baseband gaat blokkeren en je dit later nog eens moet doen.
|
|
|||
|
|||
kan nou even iemand zeggen of het kan of niet? want ik raak een beetje in de war van of het nou kan of niet..
en zo ja:kan iemand mij dan helpen unlocke?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
dit is de goede versie : RapidShare AG, Cham, Switzerland hier heb ik hem ook vandaan Grtzz en Suc6 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 3gs 32gb met een AT&T lock erop met baseband 05.14.02 nieuwe bootrom. Ik heb zojuist gehoord als ik hem nu naar 4.2.1 update, daarna jailbreak en unlock, dat de jailbreak en unlock eraf gaat zodra ik de telefoon uitzet/uitvalt .... klopt dit? Kan ik dit niet voorkomen? want zo heb ik natuurlijk nog steeds niets aan de unlock....
|
|
||||
|
||||
Gebruik aub niet die link naar Rapidshare!
Je weet nooit of een grapjas er iets extra's (spyware, virus, etc.) heeft ingestopt! Dit is de enige officiële link (die het iPhone Dev Team zelf op hun blog heeft staan): http://sites.google.com/a/iphone-dev...edirects=0&d=1
|
|||
|
|||
À.u.b, idiotproof(dus voor de echte beginners)ik denk dat er dan veeeel minder vragen zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als Cydia al geupgrade is en alles werkt prima, fijn toch? Dan niks meer aan doen. Mocht iemand toch nog problemen hebben, b.v. crashen van springboard, dan kan dat aan Cydia liggen en dan goed om te checken of Cydia de laatste versie is. In Cydia zie je dat vanzelf. |
|
|||
|
|||
Citaat:
bij is dat versie 1.0.3366-1 ik weet bij god niet of dit de laatste versie is... Grtzz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic | iScorpio | Unlock | 3045 | 21-02-12 20:07 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 4: iPhone 4 Unlock -Verzameltopic | The Unbelievable | Unlock | 6 | 25-07-10 20:00 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|