Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij is dit de meest waardeloze unlock tot nu toe, batterijen die heel snel leeg zijn. Alleen via de PC op te starten, heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volgens mij is dit de meest waardeloze unlock tot nu toe, batterijen die heel snel leeg zijn. Alleen via de PC op te starten, heel fijn als je s'nachts je toestel uit wilt zetten. Zwaar ***.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Volgens jou gegevens heb je nog een iPhone 2G wat volgens mij niet meer klopt Kan je dat aanpassen?
|
|||
|
|||
help !
hallo
ik heb een iphone 3g met bootrom 06.04 en een baseband 05.14.02 en firmware 4.1 is er een mogelijkheid dat ik deze kan unlocken ?? mvg jeffrey Laatst gewijzigd door mrkabs123; 30-11-10 om 09:23. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jammer genoeg ook een splinternieuwe 3GS waar ik nog niets mee kan, want die nieuwe unlock is echt 3x niks voor mij en vele andere. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gisteravond geprobeerd, meteen gelukt met een 3GS. Met een half uurtje was de klus geklaard. Werkt! Vandaag even testen, batterij checken etc. Wel jammer van die thettered reboot. iPhone is voor mijn dochter dus dat moet ik haar nog even leren...
|
|
|||
|
|||
Tiny werkte gister bij mij niet. Ging van iTunes logo naar appeltje and so on. Hij sprong continu terug. Dacht dat ik gek werd. Zat gewoon in een loop en tiny kon me niet helpen. Heb als laatste poging iReb geprobeerd en dat hielp als enige. Kende jij dit programma'tje?
Zie trouwens dat er veel meer mensen in een recovery mode loop blijven hangen. Vraag me af waar het niet goed gaat. Dit is ook niks waard. |
|
||||
|
||||
Ik lees veel problemen met de battery, hellaas heb ik nog niet het idee dat hier al een oplossing voor is, op dit moment heb ik zelf iOS 4.2.1 baseband 06.15.00, en mijn batterij is ook binnen 4 uur leeg. Sommige mensen zeggen dat het zich oplost als je Wi-Fi uitzet, dit idee heb ik niet, zelfs dan is hij snel leeg.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
misschien door vliegtuigstand aan te zetten maarja ... of dit een oplossing is. |
|
||||
|
||||
Voor beginners die een makkelijke tutorial nodig hebben kunnen eens naar deze tutorial kijken:
http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...tml#post608050 Nog een kleine aanvulling op de tutorial. Nee het is niet nodig om te upgraden naar 4.2.1 Ja, ik raad het wel aan Wat ik je aanraad: eerst upgraden naar 4.2.1 in iTunes. (middels herstellen). Maak je geen zorgen als je iPhone dan niet opstart omdat hij geactiveerd moet worden. Als je namelijk klaar bent met de tutorial en je hebt je iPhone gejailbreakt en geunlockt is er geen probleem. Dus:Ja, Redsn0w (h)acktivate je iPhone. Succes! |
|
|||
|
|||
Install liep goed. Batterij heb ik niet echt last van zal vandaag eens kijken hoe het er mee is gegaan.
Heb wel auto Wi-Fi uitgezet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
mvg |
|
||||
|
||||
Citaat:
Simpel uitgelegd: Als je afhankelijk bent van een unlock (Als je toestel dus een simlock heeft en jij hebt geen simkaart die je telefoon activeerd), zul je de stappen opnieuw moeten uitvoeren als je upgrade naar 4.2.1. Natuurlijk hoef je niet opnieuw je BB te upgraden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hmm eindelijk is ie er en dan werkt ie niet bij mij.
- eerst geupdate via itunes naar 4.2 - redsnow draaien en ipdap baseband aangevinkt - loopt alle stappen door maar hangt dan op pls wait while your device is being processed waiting for reboot ( nu blijft hij maar hangen en als ik los koppel komt de iphone naar door op de power and home te drukken weer tot leven) zal wel iets fout doen denk ik ? Geloof ik alles al geprobeert volgeens instructie maar blijft hangen andere PC met xp, ook geen verschil. Zal toch niet zo zijn dat ik mijn 4.1 jailbreak heb overuled met de upgrd. via itunes naar 4.2.1 dit nu problemen geeft ? |
|
||||
|
||||
http://forum.iculture.nl/f14/iphone-jailbreak-unlock/f66/unlock/78841-tutorial-how-to-unlock-iphone-3g-3gs-elke-firmware-05-14-02-hoger-new-post.html
Klik op de bovestaande link. Probeer onderaan in de tutorial die stappen te volgen dus ook compatible met Windows XP SP2 en de DFU stappen uitvoeren zoals daar beschreven! |
|
|||
|
|||
wanneer komt er nou een stappenplan ????
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu mijn 3Gs met pwnagetool gedaan als volgt:
Ik voel geen warmte. De batterij gaat wat sneller achteruit maar ik denk dat dat ook wel wat ligt aan het feit dat ik nu kan bellen/smsen.. Edit: Dankzij Cydia heb ik al een aantal keer moeten kiezen voor 'reboot device' en hij deed dit zonder behulp van de computer. Laatst gewijzigd door ShortyEx; 30-11-10 om 11:28. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Greetz Hymm |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic | iScorpio | Unlock | 3045 | 21-02-12 20:07 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 4: iPhone 4 Unlock -Verzameltopic | The Unbelievable | Unlock | 6 | 25-07-10 20:00 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|