Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door --koen-- Hallo allemaal, Ik heb net met itunes geupdate naar 4.2.1, redsnow gedownload en gestart, me juiste ipsw geselecteerd. En nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja nieuwste versie redsnow
Uit deze link gedownload: http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...tml#post608494 Er staat ook: Costom Logos are not yet availible for this divice.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Net via itunes geupdate, via http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ de firmware gedowload dus 4.2.1 Redsnow opstarten, die 4.2.1 selecteren, na een tijdje vind die die, op verder drukken en dan staan er alleen vinkjes bij: Install Cydia Install Custom bundle Enable battery .. Just Boot .. Just enter ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben nogmaals de firmware aan het downloaden en ga het dan nog eens proberen. Misschien dat hier toch een fout in is gekomen.
Ik weet immers zeker dat ik een 3G bezit. Ik laat je/jullie het zo weten als het bestand binnen is! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mensen met batterijproblemen in de nieuwe redsnow/ultrasnow. Ik had ze ook en zag de percentages gewoon eraf gaan (lees: procent per min ogeveer) en de Iphone werd heel warm aan de achterkant. Ik ben gaan spelen en heb adv PUSH BERICHTEN UITZETTEN het probleem opgelost. Is natuurlijk niet de echte oplossing maar wel een goede tijdelijke. Mijn toestel is een 3G 8 gg 4.2.1 met een 06.15 BB.
Daarnaast heb ik ook een nieuwe repository toegevoegd die ik had van de dev team forum. Welcome to NERV Repository en daarna Pushdoctor geinstalleerd. Ik weet niet zeker of dit werkt maar heb het er ook maar opgezet. Hopelijk hebben mensen hier wat aan. Groet Laatst gewijzigd door bapovs; 01-12-10 om 19:43. |
|
|||
|
|||
Het is gelukt, nadat ik opnieuw de firmware heb gedowload pakte die hem wel! Nu nog even ergens draadloos internet opzoeken in de buurt om de unlock er af te halen..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Weet iemand wanneer en wel een betrouwbare unlock uit komt?
Voor de 4.1 met BB 05.14.02 Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Nee eilaas, niets over bekend , niet of er uberhaupt iets komt en zo ja, wanneer er iets komt. En iedereen heeft daar zijn eigen gedachten over, maar zelf verwacht ik niet veel meer qua oude baseband unlocks.
|
|
||||
|
||||
dat weet niemand, niemand weet of die uberhaupt komt, maar de meesten zeggen zolang deze unlock methode werkt zal er niet veel moeite worden gedaan om een andere unlock te vinden voor deze basebands.
|
|
|||
|
|||
ik wil deze tutorial gaan doen: http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...tml#post608494
ik heb nu 3.1.3 en wil na de jailbreak 4.2.1 hebben. Maar ik ben bang dat als ik nu voor de tutorial ga updaten/herstellen? dat ik op dat emergency call scherm kom omdat ik een simlock heb. wat moet ik nu als eerste doen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij was het uitzetten van notifications ook de oplossing voor het batterij probleem, ik had dan ook geen goed certificaat, via iPusher gecheckt, werkte niet (naast rare facebook notifications...).
Na de update naar 4.2.1 dacht ik slim te zijn door een verse setup van m'n iphone te doen, maar was dus ook al m'n voortgang in spelletjes e.d. kwijt. Ook zitten klooien met de verschillende resets om van het batterij probleem af te komen, maar helaas. Uiteindelijk maar een databackup van voor de update terug gezet & nu werken m'n notifications weer & ook geen batterijleeging meer! Nu las ik net iets over GPS kwaliteit op het devteam blog, & tot nu toe krijg ik inderdaad ook geen goede fix, alleen de ruime via de masten...best een bummer, dus ik zou toch maar even wachten met de 06.15 bb update |
|
|||
|
|||
Weet iemand het verschil tussen 4.1 en 4.2.1?
ik heb nu 4.1 draaien maar vershcillende apps werken daar niet op |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ok het is denk ik bijna gelukt. hij staat alleen al een hele tijd op "waiting for reboot". klopt het dat ik ergens heb gelezen dat dit tot 3 kwartier kan duren?
|
|
|||
|
|||
Ik vond de 3G op 4.1 niet vooruit te branden, zeer onbevredigend. Met 4.2.1 loopt alles stuk lekkerder (maar denk dat sommige dingen die wel met 4.2.1 op de 3GS of 4 draaien op de 3G om deze reden zijn uitgeschakeld) en redelijk aanvaardbaar.
|
Er zijn 21 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 21 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic | iScorpio | Unlock | 3045 | 21-02-12 20:07 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 4: iPhone 4 Unlock -Verzameltopic | The Unbelievable | Unlock | 6 | 25-07-10 20:00 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|