Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) wat heb ik begereben in makkelijker woorden± er komt binnen enkele uurtjes een nieuw (versie) Redsn0w update heeft een optie die je kunt aanvenken die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat heb ik begereben in makkelijker woorden±
er komt binnen enkele uurtjes een nieuw (versie) Redsn0w update heeft een optie die je kunt aanvenken die zegd (x) upgrade your baseband to 06.15. dus je iphone gaat de nieuwe baseband krijgen die van de Ipad en vervolgens unlocked kan worden... zo simpel is dat. dus weer effe wachten... morgen hoop dat iedereen zijn gewenste sim kan gebruiken. mvg Laatst gewijzigd door dany1962; 29-11-10 om 00:49. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dus alles op een rijtje,
Ik heb een 3GS, ios 4.1 en baseband 05.14.02 Gekocht in londen, simlock van Orange UK. De enige manier om er nog mee te kunnen bellen/sms'en is dus updaten naar 4.2, de baseband updaten naar die van ipad, en dan unlocken. juist?? Ik ben windows gebruiker dus op dit moment is dit nog niet mogelijk voor mij, juist? En, er zal ook geen manier komen om te unlocken zonder mijn baseband te updaten? en de nadelen zijn voor mij dat ik niet meer officieel ga kunnen updaten naar een nieuwer besturingssysteem dan 4.2, maar waarom zou dat een nadeel zijn als je wel kunt updaten met een custom versie van de 4.2??? en dat mijn garantie vervalt boeit me niet dus... Someone, correct me if i'm wrong!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
kan iemand mij toevoegen op msn marco1981_nl@hotmail.com ik zit met wat vragen thanxx alvast
|
|
|||
|
|||
Jah oke maar een tijdje geleden was het probleem toch dat je niet kon updaten naar 4.2 adhv pwnagetool of redsnow.. Kan dat nu dan wel als je 4.2 plus de ipad baseband gebruikt..
|
|
|||
|
|||
Denken jullie dat er wel een gewone unlock komt zonder zoveel risico
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb niet veel keus moet wel updaten maar weer wachten tot windows versie uitkomt.
|
|
|||
|
|||
Als je een 3G of 3GS met oude bootroom hebt dan kan je gerust naar 4.2.1 upgraden(ik zou het zelfs aanraden, 4.2.1 is flink sneller dan 4.1), let wel dat als je een 3GS met nieuwe bootroom hebt dat je dan alleen maar een tethered jailbreak kan krijgen omdat het dev team het nog niet voor elkaar heeft gekregen om die untethered te krijgen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dus updaten , jailbreaken en dan unlocken ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hadden ze wel eerder aan kunnen geven dat ze het op deze manier gingen updaten wat hebben die mensen hieraan die nu op zo een kk manier moeten proberen te unlocken.
|
|
|||
|
|||
Een hamer en een harde ondergrond! ;-) tja een risico met veel gevolgen
|
|
||||
|
||||
Ik zou dat updaten nog niet doen (tenzij je 4.1 SHSH blobs hebt).
De tekst op de blog van het iPhone Dev Team suggereert dat je ook met 4.1 uit de voeten kunt. Voordeel van 4.1 boven 4.2.1 is dat je JB untethered is. (en persoonlijk zou ik niet snel naar baseband 06.15 gaan; ik prijs me gelukkig met een officiële unlock)
|
|||
|
|||
Citaat:
Ff wachte op die *** windows versie Is er al iemand die t geprobeerd heeft ?!?! |
|
|||
|
|||
ik ben het er wel mee eens ja eerst was het 2 dagen na release van 4.2 toen was het zondag vandaag dus en nu dit ik vraag me af wat ik hier aan heb tenzij mij iemand kan helpen mij situatie
iphone 3gs 32gb wit bb 05.14.02 wat raaden jullie mij nou aan gr |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(ik kan m gewoon aanzetten zonder aan pc te hangen, dats tog untethered?) |
|
|||
|
|||
Er bestaat ook een fw changer...
Het zal geen effect hebben voor ultrasn0w wanneer je deze gebruikt om fictief je baseband op een wel te unlocken baseband te zetten!! Je zal toch ook vast zitten aan je bootloader??? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mag je best op een prettigere manier melden; ik doe ook maar mijn best. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic | iScorpio | Unlock | 3045 | 21-02-12 20:07 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 4: iPhone 4 Unlock -Verzameltopic | The Unbelievable | Unlock | 6 | 25-07-10 20:00 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|