Unlock Baseband 05.14.02-05.15.04 (FW 4.1 t/m 4.2.1) via 06.15 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marco3g ik ben het er wel mee eens ja eerst was het 2 dagen na release van 4.2 toen was het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou daar zijn we mooi klaar mee, mijn collega boos om dat hij nu een 3gs heeft met 05.14.02 er op en kan niet bellen maar wel de foon gebruiken als I-phot of I-kapot...
|
|
||||
|
||||
Zelfs als je een baseband versienummer zou kunnen faken heb je daar niets aan omdat je daarmee niet opeens de exploit die ze gebruiken introduceert.
|
|||
|
|||
ik blijf mooi bij ios4.1 jailbreak en unlock. das nog het beste!!!! kwacht wel op IOS 4.3
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
waarom blijft redsnow altijd hangen wanneer ik aan het venster "exploiting with limerain" kom?????
|
|
|||
|
|||
Weetje ik w8 wel op ios 4.3 want dit ga ik niet doen ik wil hem wel altijd gewoon via itunes updaten ik weet dat het met custom rom kan maar toch
|
|
|||
|
|||
Dus even concreet..
Ik heb een 3G 8GB, met iOS 4.1 5.14.02 (en hier kan ik dus voorlopig niets mee doen) Ik moet gewoon pwnagetool 4.1.3 downloaden, en die Ipad IPSW, via pwanagetool die IPSW installeren en dan kan ik gewoon cydia openen en ultrasn0w downloaden en installeren. Klopt dat? En als ik eerst update naar iOS 4.2, wat is het verschil dat die dan tethered (ofzo) is? Ik zie het bos hier door de bomen niet meer.. :s btw, ik gebruik Mac OS X, dus ik hoef niet te wachten op redsn0w en kan met de dmg file om.. Veel dank |
|
|||
|
|||
Maar een officiële unlock heb ik dus niet, dus ik moet toch wat
Snap nog niet helemaal wat ik moet doen ( qua updaten) maar dat komt vanzelf Hulp hier is altijd prima !! Trusten lui |
|
|||
|
|||
pfff.
hele dag uitgekeken naar iets *** Maarja verwacht laatste tijd bijna niets meer goeds van Apple.(na die streek met "the Beatles") Word tijd om naar Android over testappen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan gaan we maar ondertussen verder met gta 5 op de ps3 .
Morgen de iphone 4 halen die simlockvrij is, meteen van al dat gemiep af.. En de( gelukkige )die de iphone morgen krijgt moet maar wachten op de üpdate. |
|
|||
|
|||
Heb hier men 3gs met 4.1 en baseband 05.14.02 en heb ultrasn0w via cydia geinstalleerd maar hij blijft zoeken naar een netwerk.
Wat doe ik verkeerd? Moet ik eerst de 4.2 installeren? mvg |
|
|||
|
|||
Devteam servers offline
De servers zijn al bezweken onder de grote belangstelling.
We'll be back shortly. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
05.14.02 is niet te unlocken, je zult eerst met een nieuwe Redsn0w moeten upgraden naar een hogere BB
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic | iScorpio | Unlock | 3045 | 21-02-12 20:07 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 4: iPhone 4 Unlock -Verzameltopic | The Unbelievable | Unlock | 6 | 25-07-10 20:00 |
iPhone 1e gen.: Bootneuter Unlock Verzameltopic | Nego | Unlock | 97 | 08-06-10 19:19 |
|
|