18-10 betaald IMEIunlock.nl discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor een ieder die een O2 toestel wil laten unlocken en er een paar euro voor over heeft. Ik heb dit laten doen door Bigbrother2000, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor een ieder die een O2 toestel wil laten unlocken en er een paar euro voor over heeft.
Ik heb dit laten doen door Bigbrother2000, en moet zeggen vrijdag avond alles in gang gezet, betaling en gegevens gemaild en nu nu heb ik een werkende iphone4 simlock vrij. Ik heb een hele goede kerst Deze persoon is in mijn ogen betrouwbaar. En nee mensen ik ken deze persoon niet dus dit is een objectief bericht. Bigbrother hartelijk dank hiervoor. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heeft het trouwens wel nog nut om het in het nieuwe jaar nog een keer te proberen??? Laatst gewijzigd door Chrisl; 21-12-10 om 15:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En als je van Belgie zijt kan ik ook 1200 bellen ? Met mijn provider Base is dat geen probleem voor te unlocken met T-mobile? Grt, Jeffry |
|
|||
|
|||
hallo,
ik vind dat truukje van een prepaid kaart kopen en dan 1200 bellen echt super gevonden. Mijn complimenten hahhaha. Nou heb ik een vraagje hierover. Ik heb een telefoon uit Spanje. Lukt het hiermee ook als ik een t-mobile kaart erin stop en dan hun bel? Komen ze er niet achter via de Imei? Weet namelijk niet welke provider het is (iig geen movistar want die werkte niet; kreeg trouwens wel mijn geld terug van consolseservice.nl) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: unlock betaald op 14 okt, maar... | r3no | Unlock | 29 | 20-11-10 00:19 |
Betaald internet | telefoontje | iPhone Apps | 28 | 19-06-10 11:48 |
UIWebview hulp gezocht! [Betaald] | Dreissen | Archief | 4 | 18-04-09 15:22 |
betaald apps | mustykief | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-06-08 22:03 |
Betaald emailaccount?! | NickNL | iPhone algemeen | 6 | 13-01-08 18:28 |
|
|