//

18-10 betaald IMEIunlock.nl

18-10 betaald IMEIunlock.nl discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, volgens mij zit ik hier in de problemen met imeiunlock.nl. Op 18-10 heb ik een unlock voor mijn iphone 4 besteld en betaald en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-11-10, 12:51
rianne73 rianne73 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard 18-10 betaald IMEIunlock.nl

Hoi, volgens mij zit ik hier in de problemen met imeiunlock.nl. Op 18-10 heb ik een unlock voor mijn iphone 4 besteld en betaald en nu 29-10 nog steeds niets van hun vernomen, dus wilde ik contact opnemen met hun en keek op de website en zag daar tevens dat er geen iphone meer unlockt worden en tevens geen emails hierover beantwoord worden, nou dat is wel erg vreemd want ik zou wel willen weten wat er met mijn bestelling gebeurt, maar emails beantwoorden ze niet staat er , dus het telelfoon nummer maar gebeld, en ondanks de contact tijden zit er doodleuk iedere keer een voicemail achter die zegt dat zei niet bereikbaar zijn.

Ik vraag mij nu erg af of dit nog wel goed komt bij imeiunlock.nl of dat ik mijn geld kwijt ben bij hun en wacht al 11 dagen af .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-10, 14:20
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

Rianne,

Ik heb het idee dat je bent opgelicht, want een echte unlock zou geen 11 dagen moeten duren.
Daarbij riekt het heel erg naar een scambedrijf want anders zouden ze wel mail beantwoorden of iig de telefoon gewoon beantwoorden.

Je moet echt oppassen met dit soort bedrijven want een iPhone is alleen te unlocken indien de imei bij apple vrij wordt gegeven op de activatieserver dus een code die je moet intypen zoals vroeger bij nokia's, samsung's etc is niet van toepassing.

Zie op de website wel een KVK etc dus probeer ze te bereiken, mobiel, mail en geef aan als ze asap de unlock niet regelen of je het geld terugstorten, aangifte zal doen ofzo.

Ps. Waar komt de iPhone vandaan en welke provider hoort er normaal bij?

Grt.

Laatst gewijzigd door Famous4; 29-11-10 om 14:36.
  #3  
Oud 29-11-10, 14:24
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Yup, oplichterssite die al langer actief is/was. Voor nieuwelingen: jailbreaks en unlocks worden doorgaans gratis ter beschikking gesteld door de heren hackers. Het iPhone Dev Team bijvoorbeeld: Dev-Team Blog Zodra geld wordt gevraagd, moet je alarmbel gaan rinkelen.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #4  
Oud 29-11-10, 14:37
rianne73 rianne73 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

Heb net nog even op internet gezocht en het blijkt dat hun 3 website hebben www.imeiunlock.nl, www.gsmservicezuidwolde.nl, www.gsmtoko.nl en die allemaal hetzelfde telefoon nummer, daarom is het nog vreemder dat een telefoon niet beantwoordt wordt,

Ik weet nu even niet wat ik moet doen, vandaag nog even proberen vandaag en anders aangifte doen?
  #5  
Oud 29-11-10, 14:40
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

Mits het via de officiele provider gaat, die kan nog wel eens een vergoeding vragen indien het binnen de 12 maanden is, zie Tmobile.

Zoals Yingie beschrijft, via softwarematige unlock van heren hackers c.q. Dev Team, mag het geen geld kosten tenzij je dat zelf wil geven voor de moeite maar dat is aan jou.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Yup, oplichterssite die al langer actief is/was. Voor nieuwelingen: jailbreaks en unlocks worden doorgaans gratis ter beschikking gesteld door de heren hackers. Het iPhone Dev Team bijvoorbeeld: Dev-Team Blog Zodra geld wordt gevraagd, moet je alarmbel gaan rinkelen.
  #6  
Oud 29-11-10, 14:43
rianne73 rianne73 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

@Famous4: de telefoon is in bij Ritel gekocht door mijn ouders (was mijn verjaardags cadeau) met een t-mobile lock erop, en die wilde ik verwijderen en heb die dus besteld op 18-10 bij imeiunlock.nl en betaald via ideal.
  #7  
Oud 29-11-10, 14:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rianne73 Bekijk bericht
Ik weet nu even niet wat ik moet doen, vandaag nog even proberen vandaag en anders aangifte doen?
De enige die een legale en officiële unlock kan doen via Apple Inc., al dan niet tegen betaling, is de provider.

Van wat wil je dan aangifte doen? Dat je iets gekocht hebt dat op zich niet erg kosjer is?
  #8  
Oud 29-11-10, 14:44
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

Rianne,

Heb net gebeld naar het nummer 0647474789 die ook op hun website staat, kreeg gewoon iemand aan de lijn.

Misschien moet je het nu even proberen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rianne73 Bekijk bericht
Heb net nog even op internet gezocht en het blijkt dat hun 3 website hebben www.imeiunlock.nl, www.gsmservicezuidwolde.nl, www.gsmtoko.nl en die allemaal hetzelfde telefoon nummer, daarom is het nog vreemder dat een telefoon niet beantwoordt wordt,

Ik weet nu even niet wat ik moet doen, vandaag nog even proberen vandaag en anders aangifte doen?
  #9  
Oud 29-11-10, 14:49
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

In dit geval betreft het een bedrijf die ook ingeschreven staat onder een KvK dus kan er meer worden bekeken dan een oplichtinge van particulier.
Aangifte internetfraude is een bekend fenomeen dus welgelijk kan ze iets ondernemen indien er geen oplossing komt.
Of ze haar geld terug krijgt is een ander verhaal maar niks doen is bijvoorbaat al een verloren zaak

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De enige die een legale en officiële unlock kan doen via Apple Inc., al dan niet tegen betaling, is de provider.

Van wat wil je dan aangifte doen? Dat je iets gekocht hebt dat op zich niet erg kosjer is?
  #10  
Oud 29-11-10, 14:58
rianne73 rianne73 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

Hoi, ik moet even een aantekening maken want de telefoon is net opgenomen, en ik zou terug gebeld worden door zijn collega.

ik neem mijn woorden absoluut terug als het alsnog in orde komt, maar dan verwacht ik wel een positief telefoontje terug vandaag zoals afgesproken. ben netjes gebleven en gezegt dat ik hem al op de 18 nov besteld en betaald hebt en mij afvroeg of het nog in orde komt, lijkt me toch logisch dat ik opeens de bibbers krijg na 11 dagen.
  #11  
Oud 29-11-10, 15:05
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

Nou toch nog iets waar je op kan verheugen
Ik zou het inderdaad even afwachten en hopelijk komt het dan toch goed.

Wil ze niet gelijk afkraken maar is natuurlijk geen goeie publiciteit als het bedrijf wel in staat is om legale unlocks te regelen.
Weet dat er mensen zijn die legale unlocks kunnen regelen indien de iPhone van Tmobile afkomstig zijn maar dat doen ze dan via een medewerker ofzo met toegang hiervoor.

Hoe dan ook, ben erg benieuwd hoe dit afloopt en hou de topic op de hoogte!
  #12  
Oud 29-11-10, 15:12
rianne73 rianne73 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

Precies, daarom zijn deze forums belangrijk, je kan mensen een bedrijf zoals je zegt aanbevelen, maar als erg iets niets klopt kun je ze er ook voor waarschuwen.

Ik ga maar van het goede uit en vertrouw er in ieder geval op dat ze terug contact opnemen vandaag over hoe en wat....
  #13  
Oud 29-11-10, 15:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Famous4 Bekijk bericht
Weet dat er mensen zijn die legale unlocks kunnen regelen indien de iPhone van Tmobile afkomstig zijn maar dat doen ze dan via een medewerker ofzo met toegang hiervoor.
Juist! En als die medewerker wordt betrapt wordt hij/zij op staande voet ontslagen. En dan duurt het weer even voor er een nieuwe corrupte medewerker gevonden is die bereid is om zijn werkgever op te lichten.
  #14  
Oud 29-11-10, 15:24
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

Pcies, maar is niet Rianne haar probleem, zij koopt iets van een bedrijf en dit hoort te worden geleverd of haar geld terug te krijgen.

Na 11 dagen mag je toch wel verwachten dat er iets aan communicatie wordt gedaan naar de koper dus Rianne wacht vandaag nog af en anders eis je gewoon je geld terug.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Juist! En als die medewerker wordt betrapt wordt hij/zij op staande voet ontslagen. En dan duurt het weer even voor er een nieuwe corrupte medewerker gevonden is die bereid is om zijn werkgever op te lichten.
  #15  
Oud 29-11-10, 17:13
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Yup, oplichterssite die al langer actief is/was. Voor nieuwelingen: jailbreaks en unlocks worden doorgaans gratis ter beschikking gesteld door de heren hackers. Het iPhone Dev Team bijvoorbeeld: Dev-Team Blog Zodra geld wordt gevraagd, moet je alarmbel gaan rinkelen.
Het gaat hier niet om een softwarematige unlock maar een zogenaamde officiële IMEI unlock. Websites als delocker leveren deze dienst ook en ik hoor hier alleen maar positieve verhalen over. Sterker nog, mijn iPhone 4 is daar unlocked en die van een een vriend van mij ook.

Feit is wel dat een beetje vooronderzoek nooit kwaad kan. Dan had Rianne hier namelijk kunnen lezen dat er al meerdere klachten over genoemde website zijn geweest. Niet dat ze daar niet wat aan heeft en bedoel het natuurlijk ook niet lullig!
  #16  
Oud 29-11-10, 21:58
rianne73 rianne73 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

In welke categorie je dit moet plaatsen, die medewerker noteer mijn gegevens en telefoon nummer, en ze bellen gewoon niet terug,

klanten service is bagger.

Totdat ik mijn unlock of geld terug heb zal ik iedereen al die 3 website www.imeiunlock.nl, www.gsmservicezuidwolde.nl, www.gsmtoko.nl van hun afraden, voor welke service dan ook, het hoort allemaal bij elkaar en als je 3 toko's heb kun je op zijn minst de (contact) sevice voor elkaar hebben.
  #17  
Oud 29-11-10, 22:40
rianne73 rianne73 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik snap er geen donder meer van, laat die mensen gewoon doen waarvoor zei adverteren op hun website's, dan hoor je de klanten ook niet klagen of in paniek raken.

Maar dhr. Peter Bunschoten heeft net via email greageerd:
Ik ben vandaag ook niet op de zaak geweest. Vandaar. Morgenvroeg ga ik dit meteen voor u nakijken en zal ik u zo spoedig mogelijk informeren over de stand van zaken.

Maar ik ben er wel bijna zeker van dat de unlock er niet meer inzit aangezien die niet meer op hun website staat sinds vrijdag.
  #18  
Oud 30-11-10, 13:47
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

Rianne, Echt schandalig en je hebt toch wel genoeg geduld getoond.

Zou ze vandaag bellen en aangeven als het vandaag niet wordt geregeld, je geld terug wil want je hebt die unlock niet voor niks gekocht zodat je de iPhone 4 kan gebruiken. Nu wacht je al 12 dagen.

Dus niet wachten tot ze nu weer beloven contact op te nemen, bellen en zodra je iemand aan de lijn krijgt, beleefd maar toch wel dwingend aangeven dat je nu het zat bent om te wachten na 12 dagen en niet vandaag resultaat, geld terug gestort wil zien.
  #19  
Oud 30-11-10, 15:57
rianne73 rianne73 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

Hoi,

Ik ben zo rond 12.00 terug gebeld, en wat ik al verwacht had werd ook mede gedeeld zu kunne mijn iphone niet unlocken en weten ook niet wanneer wel enz enz,

werd er zo moe van die nep unlockers ,dus heb ik het bij het 1200 nummer gedaan duurde intotaal 1,5 uur, geen dagen wachten en hij is nu origineel simlock vrij.
  #20  
Oud 30-11-10, 15:59
rianne73 rianne73 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

Oja, geld zou binnen 1-2 dagen op mijn bankrekening terug gestort zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock betaald op 14 okt, maar... r3no Unlock 29 20-11-10 00:19
Betaald internet telefoontje iPhone Apps 28 19-06-10 11:48
UIWebview hulp gezocht! [Betaald] Dreissen Archief 4 18-04-09 15:22
betaald apps mustykief Jailbreak apps en thema's 3 21-06-08 22:03
Betaald emailaccount?! NickNL iPhone algemeen 6 13-01-08 18:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:53.