//

T mobile

T mobile discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hallo allemaal ! Ik zit in een lastige situatie. Ik beschikte voordat ik over ging op de iphone 4 over een blackberry curve 8900 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-10, 18:26
Mittavic Mittavic is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 23
Standaard T mobile

Hey hallo allemaal !

Ik zit in een lastige situatie.

Ik beschikte voordat ik over ging op de iphone 4 over een blackberry curve 8900 en die werd opgevolgd door een blackberry bold 9700.

Nu ben ik echt helemaal weg van de iPhone en bevalt ie prima, maar wil ik toch terug naar blackberry. De blackberry torch wel te verstaan.

Mijn iphone is nu 2/3 maanden oud en in perfecte staat en ik heb deze dus bij t-mobile gehaald. Mijn abbo heb ik verlengd en kreeg ik dus gewoon een losse Iphone 4 mee.

Mijn vraag is : Is mijn iPhone 4 gesimlockt op t-mobile ? Zo ja ? kan ik hem dan wel los verkopen zodat ik gewoon een blackberry kan kopen en me abbo laat om zetten ? Of kan ik hem alleen verkopen aan mensen met een t-mobile abbo ?

Mvg,

Mitch(Sorry als dit het verkeerde gedeelte van het forum is voor deze vraag)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-10, 13:25
Famous4 Famous4 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 107
Standaard

Als je de iPhone 4 van Tmobile hebt zal deze zo goed als zeker gesimlockt zijn voor alleen tmobile-simkaarten.
Je kan hem te koop aanbieden aan voor ieder die hem wil ongeacht de privoder zij gebruiken echter is het afhankelijk van de firmware (baseband) of ze hem willen indien ze een softwarematig unlock nodig hebben.

Tmobile abos zullen daar in het algemeen geen probleem mee hebben (zelf ook een tmobile abo maar een fabrieks af simlockvrije iPhone4

Mocht je de iPhone 4 willen ruilen tegen een Torch (ook paar maanden oud) dan kunnen we misschien wel wat regelen, gezien ik een maatje van me een Torch heeft en eigenlijk een iPhone 4 wil.... idee?
Moet het wel even nog checken, want hij heeft vodafone en weet niet of die BB simlockvrij is

Laatst gewijzigd door Famous4; 30-11-10 om 13:28.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 17:09
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 13:50
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 ruffrazor iPhone algemeen 14 14-05-08 21:37
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit BelgianBull Jailbreak apps en thema's 3 18-03-08 10:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.